¤Maril¤ 5åring♥,1 i magen♥ Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 skal på megling for andre gang på onsdag og har tenkt å fundert litt noen dager nå.. har prøvd å fått sammen et forslag til avtale, men lurer på noen små ting..tilbyr far en 60/40 ordning, men er litt usikker på deling av døgn. vi er i full jobb begge to, men jeg jobber annenhver tirsdag og fredag kveld å har fri på dagtid disse dagene. tenkte derfor at han kunne hente jenta i bhg på torsdag i uke 1 å levere mandag morgen i uke 2. + at hun er hos han tirsdag ettermiddag og ligger over til onsdag. da kan jeg være hjemme med henne på dagtid tirsdag før hun drar til pappan sin. Men blir dette 60/40 eller mer 50/50?? og blir d veldig oppstykket? hun er bare 2 år så er redd jeg foreslår noe som d bare blir forvirring av.. blir det roligere hvis hun er hos far fra onsdag etter bhg til mandag og bare på besøk en ettermiddag uka etter ute overnatting..? trenger masse råd..
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 ville nok gitt barnet et bosted jeg da....og ikke bli dratt mellom to hjem. er ikke bra for barnet ! tenk mer på barnets beste enn på deg og pappan...gi henne en stabil oppvekst
¤Maril¤ 5åring♥,1 i magen♥ Skrevet 20. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2007 hva mener du med det? mener du ikke at det er til barnets beste å ha mest mulig samvær med begge foreldre? "ville nok gitt barnet et bosted jeg da" Selfølgelig har hun et bosted! Hun har adr hjemme hos meg, men hun har, som de fleste andre barn med foreldre som ikke bor sammen, også et hjem hos sin far. er ikke snakk om og "dra" noen som helst mellom to hjem, men er det ikke bedre at hun får værre hos pappan sin mens jeg er på jobb isteden for og ordne med barnevakt? sett deg litt bedre inn i ting før du slenger negative bemerkninger.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Tror anonym her ovenfor reagerer fordi ditt første innlegg er faktisk veldig forvirrende...virker som barnet skal hit og dit hele tida. Kanskje du kan lage en oversikt slik at det blir litt lettere å se de forskjellige alternativene i stedet for å skrive alt inni ett avsnitt.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #5 Skrevet 21. august 2007 jeg synes også det hørtes veldig forrivrrende ut. stakkars jente. hadde du likt å flytte sånn rundt? hvis dere absolutt må dele er det vel bedre at hun er lenger på hvert sted, og ikke en overnatting her, og neste der... blir sliten på hennes vegne..
så var vi 4 Skrevet 21. august 2007 #6 Skrevet 21. august 2007 Synes dette høres veldig slitsomt ut for jenta di. Litt her og litt der blir fort forvirrende. Jeg er for faste dager/tider og på den måten gjøre det mer forutsigbart for ungene. Jeg ville nok heller valgt ei helg fra fre-søn, og tatt den ekstra dagen samvær fra tirs-ons. Men uansett må dere ta utgangspunkt i jenta deres, og det er ikke alle barn som passer til ei 60-40 løsning i den alderen.
¤Maril¤ 5åring♥,1 i magen♥ Skrevet 21. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. august 2007 tror nok dere misforstår meg litt..ble nok skrevet litt fort. men det jeg mener oppi her..er at hun er hos pappan sin fra torsdag ettermiddag til mandag morgen og fra tirsdag ettermiddag til onsdag morgen.resten hos meg.
så var vi 4 Skrevet 21. august 2007 #8 Skrevet 21. august 2007 regner med det er annen hver helg og da. Ja da er det vel greit så lenge hun trives med den ordningen.
camilla^ Skrevet 21. august 2007 #9 Skrevet 21. august 2007 Syns litt synd på denne lille jenta jeg. Blir mye hit og dit. Personlig syns jeg ikke så små barn bør bo halt og halvt hos en. Men alle er de små forskjellige og reagerer forskjellig. Går far med på det er det jo bare å se en liten periode om det går bra for barnet, det kan jo helle begge veier, men være åpene for at det kan snu andre veien enn dere ønsker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå