Gå til innhold

Hvilke votter anbefaler du til en ettåring?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reima over hele fjøla! =) hehe, leste om de i en annen tråd her. Virker bra, og er de like bra som dressene, ja så er de bra =)

Skrevet

Hehe, ikke dyre votter hvertfall! De forsvinner raskere enn du rekker å si votter, og er ikke så bra heller, synes de sklir altfor fort ned på små hender.. Det beste er tovede ullvotter, de er varme selv om de blir våte, evt med en tynn, vanntett vott over, f.eks. den til Nøstebarn... Eller billige votter ala H&M som man impregnerer... Det har funket best her hvertfall :-)

Skrevet

Reima-votter er akkurat like dårlige som alle andre votter vi har prøvd her i huset!

De blir like fort gjennomvåte (etter en tids bruk) og de slites akkurat like fort som billige votter.

Så du skal bare kose deg med Reimavottene dine du,Libido,hehe...

Jeg har kjøpt mitt siste par..

Skrevet

vi kjøpte noen REIMA votter en gang som ble fort gjennomvåte - men neste gang kjøpte vi REIMA Tec votter - og det var noe ganske annet ja!!! Så vær obs på forskjellen der. Og husk de skal IKKE ha skyllemiddel når de vaskes, for da ødelegger man de.... slik er det med all gore-tex også. Så ja, Reima tec er kjempebra.

Ellers går du på sportsbutikken og kjøper Hestra med gore-tex, de finnes i korte og lange varianter. De har vi kjempegod erfaring med og har de helt ned i str 1 år.

Skrevet

Da får du balle på med ull og regnvotter trille =)

Skrevet

ullvotter helt klart. de sma har ingen sjanse til å bruke hendene sine med store pålvotter på hendene.

min farmor strikket 4 par ullvotter til snuppen, og etter råd fra ei strikket hun de med tommel og pekefinger, slik at pinsettgrepet var mulig.

storesnupp er 2,5 år nå og tok ikke av vottene i barnehagen, og ble han våt byttet de bare på han. genialt...

Skrevet

Min ettåring har fått ullvotter fra Janus. Som har god strikk i håndleddet og er laaaaange.

Skrevet

Det var lurt!

Kanskje jeg må ta frem strikkepinnene å strikke noen da?

Hmm..

Og Libido: Ja,jeg har kjøpt regnvotter =) Hahaha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...