PopUp Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Vurderer det til høsten, enten hos Utdanningshuset eller Næringsakademiet... Har ikke noe annet enn studiekompetanse fra vgs fra før... Erfaringer?
PopUp Skrevet 21. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2007 Prøver igjen idag, kanskje bedre lykke på dagtid, hehe...
Mockanin Skrevet 21. august 2007 #6 Skrevet 21. august 2007 Kunne tenke meg dette selv, men har ikke råd til det.. kjiper'n.
PopUp Skrevet 21. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. august 2007 Nei, jeg må nok i tilfelle ta det som et deltidsstudie og jobbe mest mulig i tillegg... Utdanningshuset har kveldsundervisning to kvelder i uken i et år!
Mockanin Skrevet 21. august 2007 #8 Skrevet 21. august 2007 Hadde i så fall blitt kveldsundervisning på meg også siden jeg har fast jobb. MEN det kan nok bli litt vanskelig å få til å gå opp i opp med mannen sin jobb.
Gjest Skrevet 21. august 2007 #9 Skrevet 21. august 2007 Jeg er helsesekretær. Tok utdannelsen i 2005-2006. Jeg gikk på voksenopplæringen og tok skolen på kveldstid. Har hørt fra flere hold at dette er den sikreste måten å få seg autorisert utdanning på. I dag ansettes det kun helsesekretærer med autoriasjon på sykehuset der jeg jobber. Tar du utdanningen ved utdanningshuset eller næringsakademiet, må du gå opp til privatist eksamen for å få autorisasjon. Tror det har noe med laboratorie faget. Kjekk utdanning og lett å få jobb. Sjekk med voksen opplæringen i din fylkeskommune. Det er uansett billigere og bedre kvalitet (slik jeg har hørt det) enn utdanningshuset og næringsakademiet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå