Frk. Vable Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Noen som har tips om hvordan man kan unngå at sengetøyet (eller andre klær) baller seg sammen og legger seg inn i det ene dynetrekket når man har det i vaskemaskinen eller tørketrommel? Finnes det en lur måte å legge det inn i maskinen på`? Blir gal hver gang jeg vasker og tørker sengetøy, det skjer nesten hver gang!! Og skjer det i tørketrommelen, blir jo ikke det tøyet som ligger inni dynetrekket skikkelig tørt... Irriterende!
Mari26 Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Lukk igjen trykknappene på dynetrekket (om det er det på) eller bruk vaskeposer (selger relativt store f. eks på Kid)
carmelasoprano har født:) Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 hei.. jeg har opplevd det samme. hvis du har knapper i sengetøyet kan du lukke de igjen, for da kommer de ikke inn i hverandre. det gjør hvertfall jeg:) hvis du ikke har knapper kan du stoppe tørketrommelen innimellom og ta ut og riste sengetøyet for da tørker det fortere:)
Frk. Vable Skrevet 20. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. august 2007 Ok, får prøve slike vaskeposer eller bare sjekke i ny og ne. Har faktisk ikke knapper på noe av sengetøyet mitt... hmm
Expat Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 JEg knyter igjen enden der det er hull på dynetrekket, og setter en knute på midten av de store formsydde laknene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå