1 fjols i huset og ett på vei Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Sambo ropte plutselig opp til meg at jeg måtte komme for han hadde hatt en stusse-ulykke med klippemaskinen sin. Han har klart å komme alt for nær midt oppå hodet og det ser bare helt komisk ut, hihi Nå skal han prøve å rette det opp ved å ta litt mer av alt håret over hele hodet. Jeg tror jeg kommer til å le meg i hjel Hihihi. Det her kan umulig bli bra.
Bea har snart 4 barn? Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 så bra? Kanskje han blir fin med heilt snauklippt hår?
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Anbefaler månefrisyre! Kult da... Selvvalgt håravfallsstil! Foreslå det. "- Jamen , det er jo MAAANGE som har måne!"
Anicol*Blir det pergospire? Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 hvorfor gjør ikke min sånt....=( Kan du sende bilder=D
1 fjols i huset og ett på vei Skrevet 21. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2007 Ble faktisk ikke så ille til slutt. Litt dumt, jeg hadde gledet meg til han skulle gå på jobben med en plutselig begynnende måne midt på hodet, hehe. Han som er så selvhøytidelig også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå