Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Litt i skravlesidens ånd:-) Synes dere jeg bør gå ut på kjøkkenet og hive de nyplukkede kantarellene i en varm panne og frese de i litt fløte, salt og pepper og slenge dem på brødskiva?? Glad for ALLE svar;-)
Plutseliten :) Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 JA det synes jeg. Sopp skal ikke ligge for lenge vet du Har nemlig akkurat hevet innpå et par toast.Sitter her mett og stinn og glad for at jeg ikke skal inn i noen bunad neste søndag Kos deg!
Karomamma Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Ho ho ho.... Her kommer det: Hvem tror du at du er egentlig? Bedre enn oss bare fordi du har kantareller og fløte på kjøkkenet? Hva er galt med god, gammeldags gulost liksom? Nei, mathysteriet nå til dags!!! Skjerp deg!
Natteravnen* Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 JA! Det skal du. Sjølv likar eg det ikkje så det er greit at andre et dei opp....- og sia vi er så utrulig mange her inne i kveld så MÅ du høyre på oss!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. august 2007 HAHAHAHAHAHAHA..........Om du visste hva jeg har i kjøleskapet mitt, eller rettere sagt ikke har:-) Min bror mener vi må ha et matbudsjett på to månedslønner liggende i kjøleskapet konstant. Det er stort sett alltid fullt av ting og tang:-) Nå har jeg f eks masse forskjellige oster-tilbud i butikken, en skinkestek-tilbud i butikken, diverse youghurter og youghurdrikker-mor dilla, en million glass med ting vi ikke bruker, men som klattispappan mener vi kan få bruk for, masse som vi bruker litt av og som blir stående til vi tømmer det ut og hiver det, mange liter melk-tar mye plass, juicer stablet inn alle steder vi får stappet det, egg på høykant, smør i alle varianter og merker, grønnsaker, grønnsaker, grønnsaker, neglelakk i fine farger, batterier, fersk gjær som sikkert ikke er fersk lenger-kaste imorgen, diverse fettsyre/vitamin-flasker-halvtomme, litt Baileys, litt Amarula, diverse oljer og blandinger-som brukes sjelden, fløte, rømme-alltid mye rømme men vet ikke egentlig hvorfor, og masse annet som står og står, men aldri kommer til døra;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. august 2007 Jeg tror jeg skal hinte til sambo når han kommer hjem fra fisketur;-)) Han liker å lage nattmat, jeg liker å spise den:-)
Karomamma Skrevet 20. august 2007 #7 Skrevet 20. august 2007 Nam nam, nattmat!! Jeg liker også å spise nattmat!! Kjøleskapet vårt våger jeg ikke å trekke inn i diskusjonen, prøvde bare etter beste evne å svare i skravle-stil. Jeg var kanskje litt for ordentlig i ordvalget...?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 20. august 2007 Hehe, ja du var langt fra......Kunne prøvd denne: HVEM TROR DU AT DU ER????? Skryteinnlegg bare for å få fortalt at du har fersk kantarell lizz........blir så utrolig provvvosert azz............
Plutseliten :) Skrevet 20. august 2007 #9 Skrevet 20. august 2007 Hahaha..utrolig bra Men bli nå bare ikke så såret og pizzd at du sier HADE,vil aldri mere skrive med dere mere..dumminger
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 20. august 2007 Hehehe, blir nok ikke kvitt meg så lett nei:-) Straffa er jo at jeg blir:-)))
Plutseliten :) Skrevet 20. august 2007 #11 Skrevet 20. august 2007 Kommer og går...er det ikke sånn det fungerer? Etter nok sympatierklæringer?
Motti Skrevet 20. august 2007 #13 Skrevet 20. august 2007 Det der hørtes mistenkelig ut som mitt kjøleskap, men vi har også medisiner til hunden og ei øyemaske. Og hvor kommer all den rømmen fra egentlig?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. august 2007 Forfatter #14 Skrevet 20. august 2007 Hehehe, aner ikke........vært sånn i årevis, masse rømme, skapet fullt av hvite og grønne bokser;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå