Monajenten Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Hvordan går det med pappaen din? Håper han kommer seg. Ellers er det en liten nysgjerrigper inni meg som ikke klarer å la være å komme med bittelitt mas......hørt noe mer?
Rusketuska Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Joda, han kommer seg, sakte men sikkert Rulatorn er blitt byttet bort med krykker nå, så da hjelper det ;0)) Hmm, vet du.... jeg er nesten flau, fordi jeg har ikke hørt et kvekk.....:// Vet at lasse sa han satt i eksil.... men hjelp, han kan jo ikke ha ment så alvor?! )) Men, jeg skal snart sende et "purrebrev" , fordi det er jo ikke mer enn høflighet å svare på en mail da Ikke sant? hihi.. Kom plutselig på at jeg snakket med ei på tlf i sta da, ( hun var gift med han i E76 som jeg fortalte om ) og hun og vet jo litt.... Hun er forresten dirigent i korpset her ungene går, og jeg treffer henne på mandag ( sitter i styret der selv), så jeg kan lufte litt tanker og spørsmål til henne og... Men, mine "venner" ... hihi..... pinlig.... Skal prøve en annen mail på han ene i allefall Skjønner du er nysgjerrig jeg. Og det er ikke mas. Bare jeg som blir litt flau da... ))
Monajenten Skrevet 20. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2007 Du trenger da absolutt ikke bli flau! Kanskje det er jeg som burde ta hintet, spesielt hvis du la ved linken..............:-/ Godt at det går framover med pappa'n!!
Rusketuska Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Tror nok heller det er de som er rimelig opptatt for tiden ) Han ene lever jo av dette, og vet de har mye jobber. Han andre var på ferie, aner ikke for hvor lenge..... )) Så det "hintet" du tror der, må du bare legge bort!!! ) :0)) Har forresten fått dilla på din siste sang jeg da! Nobody's crying ..... Nydelig låt!! ;=)))
Monajenten Skrevet 20. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. august 2007 Hihi så bra da:) Den er fiiiiin, liker den for den er annerledes! Jeg er ganske god på å ta sånne hint da, det er kanskje litt problematisk med tanke på at jeg planlegger fremtidig karriere innen musikkbransjen:-/
Rusketuska Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 Ja, den er kjempefin!! ) "Problemet" er at du ikke har møtt på de rette personene enda...Men, det dukker opp! Garantert! En dag.. !!!! :0))) )
Monajenten Skrevet 20. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. august 2007 Hmmm jaaaa *drømmer* Vi får håpe det:) :) Siden jeg stresser sånn med å finne ut av hva jeg skal bli og hva jeg skal jobbe med, hadde det vært praktisk å få til noe sånt! Takk for støtte og at du har troen på meg, det betyr mye!
Rusketuska Skrevet 20. august 2007 #8 Skrevet 20. august 2007 Åja! Jeg har troen på deg! ) Og det vet jeg mange andre har og! ;0))
Monajenten Skrevet 20. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 20. august 2007 *sukk sukk sukk* Vil så gjerneeeee.......................og så har jeg jo disse nye sangene også sant....hmmmm:-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå