Gå til innhold

Rusketuska:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med pappaen din?

Håper han kommer seg.

Ellers er det en liten nysgjerrigper inni meg som ikke klarer å la være å komme med bittelitt mas......hørt noe mer? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, han kommer seg, sakte men sikkert :)

Rulatorn er blitt byttet bort med krykker nå, så da hjelper det ;0))

Hmm, vet du.... jeg er nesten flau, fordi jeg har ikke hørt et kvekk.....://

Vet at lasse sa han satt i eksil.... men hjelp, han kan jo ikke ha ment så alvor?! ;)))

Men, jeg skal snart sende et "purrebrev" ;), fordi det er jo ikke mer enn høflighet å svare på en mail da ;) Ikke sant? hihi..:)

Kom plutselig på at jeg snakket med ei på tlf i sta da, ( hun var gift med han i E76 som jeg fortalte om ) og hun og vet jo litt....

Hun er forresten dirigent i korpset her ungene går, og jeg treffer henne på mandag ( sitter i styret der selv), så jeg kan lufte litt tanker og spørsmål til henne og...

Men, mine "venner" ... hihi..... pinlig.... Skal prøve en annen mail på han ene i allefall :)

Skjønner du er nysgjerrig jeg. :) Og det er ikke mas. Bare jeg som blir litt flau da...

:)))

Skrevet

Du trenger da absolutt ikke bli flau!

Kanskje det er jeg som burde ta hintet, spesielt hvis du la ved linken..............:-/

Godt at det går framover med pappa'n!! :)

Skrevet

Tror nok heller det er de som er rimelig opptatt for tiden ;))

Han ene lever jo av dette, og vet de har mye jobber.

Han andre var på ferie, aner ikke for hvor lenge..... :)))

Så det "hintet" du tror der, må du bare legge bort!!! ;))

:0))

Har forresten fått dilla på din siste sang jeg da! ;) Nobody's crying ..... Nydelig låt!! ;=)))

Skrevet

Hihi så bra da:) Den er fiiiiin, liker den for den er annerledes! :)

Jeg er ganske god på å ta sånne hint da, det er kanskje litt problematisk med tanke på at jeg planlegger fremtidig karriere innen musikkbransjen:-/

Skrevet

Ja, den er kjempefin!! ;))

"Problemet" er at du ikke har møtt på de rette personene enda...Men, det dukker opp! Garantert! En dag.. !!!! :0)))

:))

Skrevet

Hmmm jaaaa *drømmer*

Vi får håpe det:) :) :)

Siden jeg stresser sånn med å finne ut av hva jeg skal bli og hva jeg skal jobbe med, hadde det vært praktisk å få til noe sånt! :)

Takk for støtte og at du har troen på meg, det betyr mye! :)

Skrevet

Åja! Jeg har troen på deg! ;))

Og det vet jeg mange andre har og! ;0))

:)

Skrevet

*sukk sukk sukk*

:)

Vil så gjerneeeee.......................og så har jeg jo disse nye sangene også sant....hmmmm:-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...