puusekatt Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Når er det man skal kjenne liv hver dag? Og hvor mye liv skal man kjenne? Jeg er 25 uker, og har kjent liv kjempelenge. Men, i dag har babyen vært mye roligere enn han pleier, har kjent liv, men ikke så mye. Lurer på om det bare kan vært at han har lagt seg sånn at jeg ikke kjenner sparkingen... eller om jeg burde ha grunn til å bekymre meg :/
*Vetlis* Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Jeg er i uke 20 og har kjent liv fra uke 14 ca. Men de siste 3 ukene har jeg kjent litt hver dag, så lite at jeg regner med at andre ikke hadde merket det en gang. Men nå den siste uka har jeg kjent litt mer hver dag, men plutselig har h'n en stille dag, hvor jeg blir drit bekymret, så kommer det igjen for fulle mugger igjen dagen etter! Men ligger den med ryggen mot magen din feks kjenner du minimalt til den, eller om morkaken ligger foran ? Men de er som oss, noen dager må de slappe av litt ekstra :-) Men dersom du blir veldig bekymret så ringer du legen din :-) Eller gyn. pol. på sykehuset....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå