lengter daler ned i skjul... Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 skriker og er ikke fornøyd ikveld. og jeg skjønner ikke pm han har vondt i magen eller om han er mere sulten. spiste sine vanlige 120 ml kl 20.30, skrek rett etterpå, tenkte at han kanskje var mere sulten, gav han 30 ml til kl 21. men han skriker fortsatt. sovner nesten innimellom. når jeg tar han på skulderen leter han etter mat og sutter på hånda si. men er redd for at hvis det er mageknip han har så blir detbare verre hvis jeg gir nhan mere mat.... hjelp meg!
mememe Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 har en på 5uker jeg å og her har det vært en del mageknip.. hvis det er det han har så kan du kjenne at han strammer magemusklene feks før han skriker. legg han på magen på skulderen, oppå magen din eller bare på magen sengen. min nekter å ligge på magen i sengen med en gang han har vondt, men når han sovner legger jeg han i sengen da... på magen.. kanskje ikke gi han mer mat nei :/
mememe Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 og det at han sutter på hendene og leter etter mat når han har vondt er ikke uvanlig vil jeg tro. han her gjør det. men får han smokken er alt bra.. og han slutter å skrike.. lager bare noe grimaser rett før han skriker..
lengter daler ned i skjul... Skrevet 20. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. august 2007 ok. tusen takk. er nok magevondt ja!
mememe Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 hmm.. strammer magemusklene.. hørtes rart ut... mente altså at man kjenner at magen jobber..
lengter daler ned i skjul... Skrevet 20. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. august 2007 he he, skjønte hva du mente ) jeg kjenner det på gutten min.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #7 Skrevet 20. august 2007 Huff... sånn holdt lillegutt på flere kvelder. Endte med at jeg ble tom for melk,og måtte gi han mme. Trodde jo han var sulten. Han spiste og spiste... Senere så forstod jeg at det var magevondt og ikke sult. Når de kjenner ubehag så spiser de. De er jo vandt med at ubehaget(sulten) forsvinner når de spiser, og de klarer ikke skille mellom de forskjellig typene ubehag. Så når magevondten kommer så prøver de å fjerne det ved å spise. JM sa dette til meg. Prøvd sukkervann? Funket veldig bra for gutten vår! Lykke til da!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #8 Skrevet 20. august 2007 men hvis man gav mm,så gjorde det ingenting om de spiste pga magevondt. det kunne visst ha en positiv effekt på magen det også... men jeg hadde han ved puppen omtrent fra 21-02.. og da drakk han 120 ml mme etter det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå