Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Min sang er James Browns I Feel Good "Du lever livet til det fulle og sprer glede rundt deg. I allefall hvis du lar denne sangen styre deg." http://quiz.start.no/?p=play&quizID=38
Karomamma Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Jeg fikk også den! Ikke så rart egentlig, det er virkelig bra låt
Natteravnen* Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Min er `Splitter pine` er visst en rebell, men ufarlig sådan.............he-he Nåja.
Plutseliten :) Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Din sang er Beastie Boys' Fight for Your Right to Party Sangen som dundrer i hodet ditt når du holder fanen høyt i en kamp for lørdag hele uka. What??? Jeg som klikket på drikker brus,liker tekst på sanger,flørter,danser med trippende trinn,elsker mannen min..osv..hmmm..
Karomamma Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Hvis testen var sann, kunne jeg liksågodt hatt Beastie Boys eller Dum Dum som "min" sang... Godt at vi tror på slikt, tenker jeg da...
Plutseliten :) Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 Men...er det ikke sant da? At det stemmer liksom og at jeg nå må endre livet mitt og ihvertfall partyfaktoren Hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå