lengter daler ned i skjul... Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 skriker og er ikke fornøyd ikveld. og jeg skjønner ikke pm han har vondt i magen eller om han er mere sulten. spiste sine vanlige 120 ml kl 20.30, skrek rett etterpå, tenkte at han kanskje var mere sulten, gav han 30 ml til kl 21. men han skriker fortsatt. sovner nesten innimellom. når jeg tar han på skulderen leter han etter mat og sutter på hånda si. men er redd for at hvis det er mageknip han har så blir detbare verre hvis jeg gir nhan mere mat.... hjelp meg!
lengter daler ned i skjul... Skrevet 20. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 20. august 2007 ingen erfarene mødre som kan gi meg et godt råd?
Solskinnsjenta Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Min 5 uker gamle gutt spiser masse på kvelden. Han vil ha pupp, spiser litt, sovner, våkner og vil ha mer. Sånn holder han på en stund. Tror det er helt normalt for den alderen. Hvis han får spise godt nå sover han bedre på natten, er min erfaring.
St.Sunniva Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Sånn var snuppa her også. Fant ut at jeg måtte rape henne godt, både midt i måltidet og etterpå før jeg la henne ned i senga...Om du har prøvd det så kan det jo være at han har vondt i magen. Får han morsmelk eller tillegg?
lengter daler ned i skjul... Skrevet 20. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. august 2007 han får bare NAN. han er ikke alltid så flink til å rape, men jeg prøver lenge både mitt i måltidet og etter.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 20. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. august 2007 han bruker smokk, og han roer seg en liten stund med den. er det vanlig at de vil ha mat nesten 1 gang i timen når de har økedøgn?
St.Sunniva Skrevet 20. august 2007 #8 Skrevet 20. august 2007 Om han får NAN ville jeg kanskje prøvd å bytte, for har hørt at den er ganske hard for sånne små mager...Funket fin på snuppa mi, men det kan jo være verdt å prøve noe annet....Jeg bruker Collett nå, og den funker også fint.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 20. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 20. august 2007 ja jeg har kjøpt sånn NAN de har på apoteket (husker ikke hva den heter), tenkte prøve den. ellerrs kanskje jeg burde bytte til collett eller noe sånt. han har masse luftsmerter, har prøvd minifom, fenikkel te, skal til kiropraktor for 2 gang på onsdag. håper det gir seg snart. jeg er så sliten!
St.Sunniva Skrevet 20. august 2007 #10 Skrevet 20. august 2007 Ja den NAN på apoteket er vel ganske mild ja....men den koster jo litt i lengden da, men alt for de små selvfølgelig...Du kan jo evt kjøpe en Collett og prøve et par dager for å se om det blir bedre/verre.... Om han er dårlig til å rape så vet jeg hvordan det er....Jeg kunne gå opptil 45 minutter før min lille snuppe ville rape.Satt og strøk henne på ryggen, klappet henne på ryggen, la henne ned og tok henne opp igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå