silhah og emilie Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 er det slik at ALLE skal ha plass?? de som er bittesmå og bare skal ha 17-24 timer også???
Odine! Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Jeg går ut fra at full barnehagedekning betyr plass til alle som har lyst på.
~sjiraff~ Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Full barnehagedekning betyr jo ikke at det står en plass og venterp å hvert barn som blir født i dette landet. Man regner med ett visst antall av foreldre som vil være hjemme med barna utover det første året. Hvis man skal ha redusert plass må man antageligvis måtte forvente å dele % sin med noen slik at barna sammen fyller 1 plass. Men det er mine tanker rundt spørsmålet ditt, hva politikernes svar er vet jeg ikke.
Lille Jumbo Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Full barnehage dekning = plass til alle som ville ha plass ved hovedinntaket og kommunen har derme ikke ventelister. Søker en etter hovedinntaket kan en regne med å stå på venteliste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå