Gå til innhold

venninen min mistet moren sin i kreft igår :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

syns så synn på henne, 19 år å miste moren sin. Trodde det skulle gå godt lenge, men igår hadde legene sagt at hun max hadde 3 dager igjen, men hun sovnet inn i går kveld. vet ikke hva jeg skal si til henne, føler liksom at alt blir domt, men i dag ringte hun å lurte på om eg kunne komme i begravelsen, klart eg skal komme. Stakkar jente. Unner virkelig ingen det hun går igjennon nå.

R.I.P mammaen til ....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, føler virkelig med henne. Er forferdelig å minste en foreldre :(

Du trenger ikke si så mye, viktigste er at hun vet du er der for henne. Slik følte hvertfall jeg det. Bra å støtte henne i begravelsen også. Det var noe jeg satte pris på, og se venner stille opp.

Livet er dessverre ikke alltid like rettferdig som vi skulle ønske :(

R.I.P

Skrevet

Trenger ikke si så mye, bare vær hos henne. Har hun familie rundt seg? Men husk at der kommer til og bli mye besøk de første ukene, men hun trenger mer en bare et par uker med venner rundt seg!

Skrevet

ja det er en del familie rundt henne heldivis. Det sitter også igjenn en mann å en datter på 17 år :(. Livet er så uretferig.

Har nettopp snakket med henne på telefonen nå, hun fortalde litt om musikken dem skulle ha i begravelsen å hvilken kjole moren skulle ha på seg. tror det hjelper henne litt å få snakke om det som har skjedd

Skrevet

Huff, så trist. At du er der for henne, er så utrolig betydningsfullt. Ikke sikkert det har gått opp for henne ennå heller.

Skrevet

Kjære mammaen til elias!(jeg har også en sønn som heter elias som er født 08.11.06!!)

Jeg mistet mammaen min da jeg var 16 år.

Hun døde også av kreft, og som du sier trodde vi også at det skulle gå bra en stund.

Men en dag sa de at hun hadde døgnet, kanskje to igjen.

Det jeg anbefaler deg er at du bare er der for henne.

Legg armene rundt henne når hun minst venter det. Bare vær en god venninne.

Det dummeste du gjør(ihvertfall ettermin mening da, jeg syns det var ekkelt) er å spørre om hun vil prate om det...ihvertfall personlig.

Du kan jo sende en mail eller en mld og si at du er der for henne når som helst og at hvis hun vil prate så er du der...

lykke til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...