Gå til innhold

Syden/fly tips!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reiser til Gran canaria på onsdag, og har ike begynt å pakke enda!! Så hva er smart å ha med?? Skal ha med bleier og mat selv..Gullet er 7 mnd:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

solkremer, solbriller, t.skjorte, shorts, tynne bukser, Fleceteppe,stikkpiller,tempmåler.

vi hadde med egen dyne, og spilledåse, og bamsene, for å gjøre det mest mulig trygt.

fikk reiseseng til bungalowen..

hadde tatt med nan2, men ikke nok, så han gikk over til vanlig melk, gikk helt fint det.

han var ca 8 mnd.(født 31.07, reiste 16 mai året etter )

Våtservietter...

Skrevet

glemte å spørre hvor dere skal?? vi har alltid vært i playa del ingles, trives godt der...

jeg og mannen min reiser 5 sep for en uke ned dit...

Skrevet

Sånn lite telt som beskytter mot sola. Vogn med parasol

Badebleier :)

Skrevet

Okei, kan det kanskje være kjekt å ha med dyna inn på flyet? Oskar sovner akdri i fanget, gruer meg!!

Vi skal til arguineguin. Blir godt:)

Soltelt og parasoll er sikkert kjekt ja! Men har desverre ingen av delene:(

Skrevet

smokker....vanskelig å finne smokker der nede....mygg nett....flasker...bebyfeeder(sånn nett til å ha frukt i)masse væske i frukt!!!

Skrevet

babyfeederen må jeg huske ja! Smokke bruker vi ikke.. Jeg ammer, men sikkert kjekt å ta med litt mme allikevel?

Skrevet

ha... bare vent å se..han sovner garantert viss han er passe trøtt når dere tar av med flyet.amme han eller gi flaske når dere tar av.(hjelper for trykk i ørene)gutten min sover aldri i fanget heller.var til usa i sommer. måtte måtte mellomlande 2 ganger på turen.sovnet hver gang vi tok av...helt rart...

Skrevet

Han sovner nok :)

Har ei som kun sovner på bryst vi... Sjalet er godt å ha ja!

Skrevet

Okei! Håper han sover litt da:) Han har aldri tid til å sitte i ro på fanget og i går begyne han å åle seg framover:) Så han blir vel sikkert litt sint!:) Menmen..

Skrevet

Han sovner ikke på puppen heller.. men årner seg sikkert:) Tenkte å ta med mei tai vi, litt enklere å knyte på seg:) Og ikke så varmt:)

Trenger jeg å ha med mye klær eller blir han liggende i bleien/body?:)

Skrevet

var i syden både da han var 5 mnd og 13 mnd, men nå står det litt stille ang hva vi hadde med. Da han var 5 mnd krabbet han jo ikke, så han lå mye i vogna eller på et teppe under en parasoll. Superflotte de teppene med sånn "gummi" på ene siden.

Solbriller

Solhatt / caps (vi kjøpte en fin caps i syden med strikk under haka)

Helseteppe (brukte ikke dyne verken dag eller natt!)

Flaske til vann (selv om du ammer er det viktig med myyyye væske)

Solkrem

Badebleier

Leker...!!

Vi brukte soltelt endel og parasoll til vogna, så slapp vi snu og snu og snu den utfra solretningen...

Brukte mye t-skjorter istedenfor body for det ble så tett og varmt!! Om kvelden sov han i vogna (når vi spiste middag) og da var det greit med en tynn bomullsjakke utenpå.

Bæresæle

Myggnetting til vogna!!!

Du finner nok endel under debatten "reise"

Skrevet

Tusen takk for mange fine tips:)

Skal sjekk ut reise debatten!

Skrevet

åå hvor ska dere bo?? jeg sitter nemelig her å prøver å lete etter bra bosted i arquineguin:)

ville tatt med ett ullpledd jeg.. evt klippet til ett så det ble sånn vognstr på det om du ikke har ett lite..

vannkoker om du ikke har kokemuligheter på rommet eller det er der fra før... og grøt jaa litt bleier er vel heller ikke dumt...aner ikke der men vet bleier ofte er dyyre

Skrevet

Vi skal bo på Sunving Resort:) Klompen min svetter bare han sitter i bilstolen han! Så vet ikke helt om ullpledd er tingen, han er jo så fryktelig klam! Men ullbody og bukse kanskje... kjøpte faktisk det i dag:) Kan jo være kjekt om kvelden!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...