Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 ......?? Er det interesse for å sette i gang det?? Har ikke lyst til å styre med gotterivenn, men kan ta vanlig hemmeligvenn, eller sokkevenn...?? Åssen er interessen?? http://www.dinbaby.com/forum/thread/10147930 Mvh
kald klogg i ræven Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Kan noen - på en helt saklig måte - fortelle meg hva som er vitsen med hemmelig venn? Jeg synes egentlig hele greia virker helt tåpelig og barneskoleaktig, men så har jeg heller aldri prøvde å høre hva det er ved det som tiltaler andre. Så kom igjen - opplys meg!
minst Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Klippet fra hemmelig venn siden: "Stadig vekk legges det ut hemmelig venn-runder, hvor man kan melde seg på. Videre får man utdelt en venn som man sender en anonym pakke til. Det kan være barnevenn (sende noe til ungen), hobbyvenn (sende hobbyting), godterivenn (sende godteri) eller vanlig hemmelig venn (sende noe koselig til en annen mamma). Skal vi se... Og så har det vært sokkevenn og påskevenn og barnehagestartvenn. Det er de jeg kommer på nå iallefall. Greia er jo at man skal finne noe hyggelig i postkassa! :-D Når man melder seg på ,skriver man også en presentasjon av seg selv (eller ungen i barnevenn), så vennen får litt tips til hva den kan kjøpe. Vi roper også på hverandre her inne på forumet og spør om det er noe vi lurer på. I pakken legger vi et kort med noen små hint om hvem vi er, så vennen kan gjette hvem den har fått fra. Gjettetråder og takketråder kan du se her på forumet. Helt til slutt, noen dager etter sendefristen, kommer avsløringen her inne. Da får alle se hvem som har vært sin hemmelige venn."
minst Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Og det kan godt hende at noen synes det er tåplig og barnslig, men jeg synes det er veldig koselig med noe annet en regninger i postkassen ) Dessuten er det kjempe koselig å glede noen andre
kald klogg i ræven Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Helt klart ikke noe for meg, for jeg synes fortsatt det er ganske teit. Jeg ville nok ha satt mer pris for eksempel et personlig brev fra noen jeg faktisk kjente. Men det er nå meg. Takk for god forklaring :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå