Gå til innhold

Reimatec votter......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har det? Kan de brukes både på høsten og vinteren og må jeg ha regnvotter i tillegg? Barnet er bare 1 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er veldig fornøyd med min reimatec-votter. Brukte dem fra det var nødvendig å ha votter på om høsten og hele vinteren. HAn har aldri vært kald eller våt på hendene. Du trenger ikke regnvotter i tillegg, disse er helt vanntette =)

De føltes littegrann klumpete i fjor da han bare var 1 år, men de var betraktlig mye bedre enn alle de andre vottene vi prøvde...bortsett fra tynne ullvotter da og det funker ikke i sludd og regn.

De har votter i minitec-serien også (reimatec sine babyklær), de har borrelås bak og er lettere å ta på, og er ikke så lange oppover armene som vanlige reima-vottene. Barnet blir jo da fortere våt/kommer lettere glipe mellom dress og vott, men de er mindre klumpete og lettere å ta på.

Skrevet

De tynne reimatec vottene bruker vi til høst og vår og vi har brukt dem til regnvotter også. Fungerer veldig bra det. De er mye enklere å bevege hendene i enn enkelte regnvotter, så jeg vil anbefale dem til en liten en ja. Ellers så syns jeg gode tovet ullvotter er det beste på vinteren til 1 åringen. De plages fælt med vottene når de er så små, og får ikke til å holde spaden eller noe annet. Har god erfaring med dette siden jeg jobber i barnehage ;) Håper tipset kom til nytte.

Skrevet

Ville bare si at de små baby vottene til Reimatec ikke er noe særlig. De holdt seg ikke ordentlig på hånden og ville bare skli av.. så de vottene ble sendt hjem igjen....

Skrevet

Så flott at dere svarte så raskt da, jenter. Har et par ullvotter også som også kan brukes i barnehagen. Tenkte på de vottene som er på Barna Hus reklamen i augustnr av Foreldre & Barn om dere har sett det.

Skrevet

Dere som bruker reima...

Hva bruker dere på føttene til barna? Jeg ble så glad når jeg så at de hadde reima vinterstøvler, siden jeg er så utrolig fornøyd med dressene. Men så så jeg i dag på nett, i katalogen for reima, at det bare var fra str 24 og oppover =(

Lillegutt bruker jo bare 20 enda, og blir vel 21 til snøen kommer.

Skrevet

Vi brukte superfit goretex i fjor. Veldig lette noe som er en stor fordel med så små barn. Opplevde ikke at hun ble hverken våt eller kald på beina.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...