*ønsker nr 2* Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 uansett hvor ofte vi drar over gulvene.. så dar kattene med seg hybelkaniner rundt,.. noen som har erfaring med å koke de? lillegutten spiser jo alt han får tak i, så vurderer sterkt å koke de, å legge de på gulvet igjen... *kremt* hihi
LisaColli Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 hehe, vi steker dem vi, smaker så mye bedre da
*ønsker nr 2* Skrevet 20. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2007 nei, det var en god ide!! da trur jeg at jeg skal begynne å steke, for så å legge på gulvet igjen, så lillemann kan fange rene hybelkaniner :P
Lua på snei :o) Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 de er veldig gode etter å ha vært i vaffeljernet oxo! og skal du kose deg litt extra,smeller du litt syltetøy og rømme på! Namnam
*ønsker nr 2* Skrevet 20. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. august 2007 hoho.. mange gode tips her hehe... knakje jeg skal steke de i vaffeljernet, g ta å litt rømme fr jeg legger de tilbaeke på gulvet? kenerten blir sikkert fornøyd da, vaffelhybelkaniner MED smak!! hhi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå