Venter på 3_de spire Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 I dag var jeg og kosa meg med ei lita jente på 2uker, så nå er jeg så babysjuk at jeg holder på å springe på veggen!!!! Har time for å ta ut spiralen 10 september, men det føles som en hel evighet til!!! Måtte bare klage litt...
DolphinGirl Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 He he jeg var hos min 2 uker gamle niese i går, så det er ikke fritt for at jeg ble en smule babysyk, jeg også :-) Forstår deg godt!
Nummer tre <3 Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Hehe... tror de fleste her inne har rimelig høy babyfeber.. svigerinna mi ligger mest sannsynlig å føder i dette øyeblikk.. det er litt blæææh... jeg blir ikke mer lysten av det liksom!!! *er så misunnelig*
ups..nummer4 Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Hehe , jeg har også 2 barn, han minste er 8 måneder !!! Har vært babysyk leeeeenge !!! Vi skal vente med å ta ut spiralen til mars da, pga jeg studerer, må bli ferdig med det og snart :0) Vi skal og bygge hus, vil gjerne at det er godt igang :0) BABYSYK ja !!!!! hehe
MoNaLiZa Skrevet 21. august 2007 #5 Skrevet 21. august 2007 Jeg er også så uuuuuuuuuuuuuuutrolig babysyk!!! :-P Vi er igang med prøvingen, så håper det klaffer på første forsøk. Krysser fingrene for det, men er innstilt på at vi må vente en stund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå