Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Hvordan beregner dere antall døgn/mnd? Regner dere med ferien, eller holder dere denne helt utenfor?
Libido- Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 kanskje du skulle tenkt på at hjernen din ikke takler slike oppgaver før du kastet mannen på dør, annie?
Gjest Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Ja sommerferie,jul og lig regnes inn i antall døgn. Alt i løpet av et år blir beregnet utover et år. Så man regner ikke 14 dager i sommer på 2 mnd. Hvis du skjønner.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Takk, Angelica, var akkurat det jeg lurte på. For det var noen som sa til meg at ferien skulle holdes utenom når man beregnet antall døgn pr mnd. Men da skal ALLE overnattinger i løpet av året regnes med, enten det er fast helgesamvær, eller ferie. Sant? HI
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 Hold deg for pokker unna Angie.. Dette her er mellom meg og Libido. Greit at jeg er overvektig og stygg slik at mannen min stakk av, men å kalle meg dum!!!!! DET TAKLER JEG IKKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hi. FOR FAEN.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #7 Skrevet 20. august 2007 Hør her ditt beinarangel av en fake Hi.. at jeg er mye feitere enn deg og det er min tråd.. Så fuck off. Hi. FOR I HÆLVETE.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #8 Skrevet 20. august 2007 Å fy fader, noen som er i kranglehumør??? HI den ekte...
Gjest Skrevet 20. august 2007 #9 Skrevet 20. august 2007 Jepp, alle overnattinger. Har man 2 hver helg og en dag i uken kommer antall samvær på 4-8 døgn i mnd. Det er da ink sommer og div. Siden man gjerne bytter jul, nyttår, påske og i tilegg har du 2 sammenhengende uker i sommer på lik linje som den andre parten.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #10 Skrevet 20. august 2007 Stikk av din ekle fake hi.. dette har du heller ikke noe med... Dete gjelder oss fetiser som har unger med onenightstanden vi klarte å lure ut av noe dråper sperm slik at vi klarte å blir gravid. Den snille og ekte Hi.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #11 Skrevet 20. august 2007 Må ha dette inn med teskje... Altså- faren har barnet annenhver helg (fre-søn) pluss hver onsdag. Det skulle bli 8 dager i mnd. Pluss tre ukers sommerferie, som er 21 dager. Hva krysser jeg av på til NAV?? 8 netter i mnd??
Gjest Skrevet 20. august 2007 #13 Skrevet 20. august 2007 Har far vanlig samvær som 2 hver helg og en dag i uken må du kysse av for 4-8 døgn i mnd. Du har alternativer som 0-1døgn, 2-3døgn , 4-8 døgn også videre. Dette er kun på nett når du tar bidragsveiledningen. Søker du pr papir skriver du da evt, 6 døgn i mnd så da går det unger 4-8 døgn i mnd. Dette gjelder så lenge han har barna også 2hver påske, jul, sommer osv i andre ferier. Du kan si hadde evt far kun hatt 2 uker i sommer på et helt år, ville dette bli fordelt utover et helt år de to ukene.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #14 Skrevet 20. august 2007 Ok, da vil det jo faktisk si at ferien holdes utenom, egentlig. Takk for svar!!' HI
Gjest Skrevet 20. august 2007 #15 Skrevet 20. august 2007 Du har din del av ferien uten at barna er hos far. Du har de 21 dager og far har de 21 dager uten noen døgn hos den andre. Så det går opp i opp.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #16 Skrevet 21. august 2007 ??? Skjønner ikke en dritt.. Ser det er en del som morer seg på min bekostning ja.. Faen for noen idioter.. HI!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå