Gå til innhold

Hva kan dette være symptomer på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

- absolutt ingen matlyst

- føler seg sulten innimellom, men blir kvalm av tanken på mat

- spiser fryktelig lite, mindre enn et måltid tilsammen pr. dag

- sliter veldig med å få sove, sovner gjerne ikke før seks-syvtiden på morgenkvisten

- når h*n først har sovnet, er det umulig å få liv i h*n før to-tretiden om dagen

- veldig ofte irritabel, blir stresset av ubetydelige ting

Videoannonse
Annonse
Skrevet

utbrenthet? stress/uro? depresjon?

Skrevet

amfetamin...? Nei, beklager....jeg kjenner ikke den personen....men symptomene er veldig like. Hvordan er han ellers?

Skrevet

Hmm ja...alle tre kan forsåvidt stemme på vedkommende.

Takk for svar! :)

Skrevet

Han? Har ikke nevnt noe om dette er en han eller en hun;)

Men amfetamin tviler jeg på. Ellers er h*n ganske stille egentlig, men tror det er pga. en hel del stress. Virker sliten.

Skrevet

Hvor gml er denne personen, liten eller stor?

Skrevet

Midten av tjueårene, tynn av natur. Ikke blitt merkbart tynnere i det siste.

Skrevet

stress, depresjon, pg jern mangle. (altså, anemi kan føre til depression og stress, og man blir fort irritabel, og tåler ingen ting

Skrevet

depresjon tror jeg at jeg ville mistenkt.

Skrevet

høres veldig ut som slik jeg har det. er vel ganske sikker på at det er depresjon her

Skrevet

Huff, stakkars deg da grå.

Klem til deg.

Kan virke sånn ja....er det noe å gjøre med sånt egentlig?

Skrevet

jeg skal iallefall manne meg opp til å gå til psykolog og begynne å trene igjen. gruer meg som en hund til å innrømme for en fagperson at jeg trenger hjelp til å mestre livet mitt.

utover det så kan man vel få medisiner, men har ikke hørt så mye positivt om dem...

Skrevet

Ja, man kan få proffesjonell hjelp....

Høres ut som depresjon og ja...

Skrevet

Nei, jeg er også litt skeptisk til medisiner, antidepressiva o.l..

Psykolog er vel kanskje det beste alternativet ja. Hmm..

Trening er heller ikke så dumt.

Ønsker deg lykke til!

Skrevet

En psykolog ser ikke ned på deg vet du, grå:) Det går så bra, så bra! Trening er også fint, får deg på andre tanker:)

Lykke til!

Skrevet

takk begge to. er vel på tide å gi slipp og få hjelp utenfra nå. i det minste for å lære mestringsstragier

Skrevet

Ja, og det er alltid et stort skritt når man innser det selv! Jeg trodde aldri i livet at jeg ville føle meg komfertabel ved å sitte foran en helt fremmed som skal analysere det jeg sier... Eller at jeg skulle klare å snakke åpent om ting! Men det har gradvis gått veldig greit, og det føles veldig lettende å kunne snakke åpent om ting og vite at man ikke dømmes! Du får bare godt av det, tro meg:) Du lærer mye om deg selv, samtidig som du ser deg selv i et helt annet lys og lærer mer om hvordan du kan håndtre situasjonen:)

Igjen, lykke til:)!

Skrevet

Utbrenthet eller kanskje bare feil døgnrytme?? Blir jo også litt rar av å gå skeivt over lengre tid.

Skrevet

Og blir man sulten nok, så blir man til slutt kvalm, og da frister det jo ikke med mat...

Skrevet

ja, er vel også på tide å gjøre noe da til og med svigerinner man ikke ser så ofte begynner å reagere. levde med selvmordstanker i ganske mange år, men nå går det mer utover gubben og det skal null til før jeg blir irritabel og kjefter elelr bare gir opp. kan jo ikke leve sånn for alltid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...