Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Fikk tips i går angående i gangsetting av fødselen. Det er en gammel gynekolog som sa at man kunne ta Ricinusolje ( to store slurk). Vennina mi gikk 10 dager over og hun tok to store slurk, og tre timer etter var fødselen i gang. Dette ble brukt for flere år tilbake av jordmødre som reiste rundt på bygda for å hjelpe kvinner med fødsel. Ricinusolje (Ricinis communis) Ricinusveksten (kristpalme) kan i vill tilstand bli et tre på 5-10 meter. Dyrket blir den en busk på ca.3 meter. Oljen utvinnes fra frøene til ricinusveksten. Oljen er fet, og absorberes langsomt av huden. Jeg har tenkt å prøve det hvis jeg jeg går over tiden
Mamma'n til Tobias♥ Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Hvor får man kjøpt dette da? Apotek?
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Ricinusolje er jo bare ett fancy navn på lakserolje........
♥Rime♥ Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Ja det er det som står på min lakserolje også. Hjalp ikke på meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå