Gå til innhold

Hvordan ser dere ut nedentil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så plaga med bekkenløsning. Og det er vondest i lysken og under i skrittet. Går med krykker og greier...

Idag tidlig hadde jeg skikkelig vondt. Jeg tok et speil for å se hvordan det såg ut der nede.

Det var helt pyton!!!!

Jeg er skikkelig(!!!) hoven. Hele hønemora ser helt knørva ut og er tre ganger så stor/hoven som normalt.

Har jeg blitt utrolig mørk - helt mørkelilla på farge.

Jeg vet at det er vanlig å bli mørkere og hovnere enn vanlig. Men dette var nesten et freak-show. Jeg var ikke slik med førstemann!!

Er det bekkenløsninga som gjør det? Betennelse i sener og muskler som kan være grunnen til dette spetakkelet?

Bør jeg ta kontakt med lege?

Hvordan ser dere ut?

Sorry jenter -er litt intimt dette- så jeg signerer med

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmm dette hørtes jo litt rart ut hehe

jeg sliter med samme plager selv men ser ikke annerledes ut enn jeg gjorde tidligere.

kansje du bør høre med legen din.

Skrevet

Hoi, tror du skal ta en tur til lege ja! :) Har hatt bekkenløsning i tidligere svangerskap uten å forandre meg særlig nedentil, men da jeg hadde sopp ble liksom hele høna vrengt! Kan det være noe sånt? Jeg har den regelen at dersom noe plager meg eller forandrer seg plutselig, ta kontakt med legen! :) Men ikke få panikk, er sannsynligvis kun du som plages med det og ikke babyen. :)

Skrevet

Joda, joda. Alt ble litt større på meg m nr 2. Var veldig hoven, men kanskje ikke akkurat 3 ganger så stor.... Vet ikke om du overdriver, men jeg ble veldig hoven, spes på sidene v åpningen. Følte meg svulmete og rar.

Skrevet

kanskje du har soppinfeksjon, det er jo ganske vanlig å få når man er gravid. Ja ellers og, men enda mer når du er gravid...

Skrevet

Heisann.

Jeg hadde også noe lignenede forrige gang. Ble veldig hoven og nesten blå der nede. Gjorde vondt også. kjente det spes når jeg hadde stått oppe eller gått mye.

Jeg turte aldri spørre legen om det. Tror kanskje det har noe med blodsirkulasjonen der nede å gjøre. Har det litt sånn nå også. Kjenner det presser på " kjønnsleppene" flaut :-\ og blir hoven. veldig ubehagelig.

Tenkte å spørre legen denne gangen om hva det kan være.

Håper vi får et svar på det :-D

Klem

Skrevet

Jeg er skikkelig hoven! De ytre kjønnsleppene er dobbelt så store, og blodårene liksom ligger utenpå. Får litt assosiasjoner til kjøttkake egentlig... Føler ofte et slags hardt trykk der nede. Jeg har ikke bekkenløsning altså. men jeg var slik første gangen også og det gikk raskt tilbake etter fødselen. Ble det enda tidligere denne gangen.

Signerer anonymt jeg også selv om jeg ikke pleier, litt pinlig tema. Vet ikke om det er flere som synes de ser litt voldsomme ut i skrittet nå?? Jeg tenker at det er ganske så ufarlig, en skal spørre jormor på 24 ukers kontrollen.

Skrevet

Godt å høre at en ikke er alene om å ha det.

Jeg glemte helt å bruke anonym knappen jeg :-D

Nå vet alle hvordan jeg ser ut, he he.

Skrevet

Man blir hoven og mørkere fordi det er økt blodtilstrømning... ikke værre enn det tror jeg...

Skrevet

Jadda... Du er ikke alene... :P

Hoven og fæl... :/

Skrevet

Det er nok ganske vanlig. I mitt forrige svangerskap fikk jeg en svær blodansamling på den ene ytre kjønnsleppen. Den var så vond i perioder at jeg måtte legge meg nedpå. Snakket med både lege og jordmor om det og de sa at enkelte fikk det pga av at fosteret presset på. Den forsvant med en gang etter fødselen men jeg regner med jeg får det igjen denne gangen. Det er ikke farlig men det ser ikke så pent ut da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...