Barnabé Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Hei, Har et litt pinlig problem. Uansett hvor mye jeg vasker meg, lukter min penis. Problemet er at min kone nekter å suge meg fordi hun påstår at den lukter reker. Noe tips? Takk
kald klogg i ræven Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Prøvi denne rekkefølgen: 1. Såpe 2. Kondom 3. Amputasjon
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Spørs om rekelukta kommer fra fingrene til kona di og at det er der den ille lukta kommer fra.
Diva Muffin Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Fruen er ikke tilfeldigvis profesjonell rekepiller?
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Dypp pikken i sjokolade først,da suger hun kanskje.. Men hva vasker du deg med??Rekeslo? Du har vel ikke dyppet den andre plasser?Kanskje du har pådratt deg en skummel sykdom og tilslutt kommer hele du til å lukte som en reke:)
Gjest Skrevet 21. august 2007 #6 Skrevet 21. august 2007 Kjære Rekemannen. Ytterst på tissetassen din finner du en innretning kalt forhuden. Denne kan du trygt dra tilbake, slik at det blir mulig for deg å vaske vekk mannesnerket som blomstrer og gror under der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå