Gå til innhold

Ja ja bokbind er no dritt................!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Greit å ha men fy fader å kjedelig å sette på. Jævla knot.!

Ikke søren om ungene mine er de som sitter på skolen uten!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine får gråpapir. Det er mest solid og billigst. Hadde ei norskbok med megareklame på engang..

Skrevet

He he her er det svar papir, mens kreative meg elsker å tusje litt da på bøkene til ungene og de syntes det er greit så.

Skrevet

huff det hadde jeg glemt... godt jeg har 5 år på å manne meg opp =)

Skrevet

Ja, øvelse gjør mester................snart må det vel komme noe som bare tres på......kremt...........

Skrevet

Nå kom jeg på bøkene til andreklassingen min som han og faren hadde ansvar for å legge bind på. Den ble utrolig fantasifull :-D Klippa og teipa på nytt vis får en si. De hadde visst brukt lang tid, så jeg forstod for en gangs skyld at det var greit å holde munn.

Skrevet

Her har du et triks fra en pedagog:

Dersom dine barn bruker bøkene fint, er det bare å ta av bindene i juni, og ta dem på i august. De fleste bøkene er nemlig like store år etter år, bare fargen endrer seg.

Navnelapper trenger du heller ikke fornye. Kanskje noe ny tape, det er alt.

Skrevet

pss.. de skal vel ikke ha fjoråretsmotiv skulle en tro?

Skrevet

Nå MÅ jeg le. Er det noen unger som klarer det? Mine bruker to sett bind på ett år. Må bytte rundt jul for da går hele greia i oppløysning.

Skrevet

Eller mulig mannens teipoveralt-triks viser seg å være en foretningsidè?

Skrevet

De har helt sikkert glemt hvordan det så ut! Dessuten; hvis de er så nøye på det, får de lære seg det selv.

Skrevet

Faktisk ikke så dumt, ta litt spray lakk så er det nyeste "in"

Skrevet

jeg måtte bytte bøkene ved juletider jeg.

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at jeg bytta bokpapir selv da jeg begynte på skolen. De fleste venninnene mine også...

Skrevet

off! snuppa sto klar med bøkene og sa at det måtte gjøres det var lekse. jeg orka ikke i går men skal gjøre det i dag.

her brukes det gråpapir tusjer og jåleklistremerker til pynt. hun er super fornøyd og gråpapir holder best er min erfaring.

Skrevet

Tips fra en stakkars pedagog: Merk bøkene GODT NOK!!! I dag har det gått med alt for mye tid til disse som pliktoppfyllende hadde bøkene klare på pulten... Feil bøker. :-(

Det tar lenger tid å legge på, fordi det er så glatt og herkete, men jeg sverger til gjennomsiktig plast (sånn i forskjellige farger), og pass på å ikke sette navnelappen over tittelen (nok av dem som har med mega b når de egentlig trenger mega a).

-Og øvelse gjør mester, men urk, det er et slit, ja.

Skrevet

det er bare EN gang i året man trenger å gjøre det, og man vet om det på forhånd,,,

ta det for det det er,,,.-)

Skrevet

Først så er det ikke det å sette på men jobben som er ekkel, også er det ikke kun en gang for de barna som faktisk bruker bøkene.....opp til flere ganger.........

Skrevet

Du kan kjøpe slip-on bokbind i bokbutikker. De er veldig fine å se på (sommerfugler/annet dill) og varer nok en god del lenger enn brunpapiret jeg hadde rundt da jeg var liten. ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...