Børnbøøøøørn 2 barnsmamma :) Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 har dere to lengder i lag, eller holder det med en ? Hva syns dere ?
lille je Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Siden jeg har bare en synes jeg det holder:)
SunRoad. Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Vi har to lengder sammen ja, en lys ensfarget å den andre er mørk med litt motiv som tar igjen den lysefargen. (beige til helt svart)
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Beror på hvor, har dobbelt i stua men skal ha enkelt i kjellerstua
Blåttkryss Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 kommer vel litt ann på hvor store vinduene er og om du har et godt møbelert eller minimalistisk rom også kankje.. Jeg har hatt både og. Må nesten bare prøve deg frem litt
Nina76. Skrevet 20. august 2007 #7 Skrevet 20. august 2007 Jeg har to. Syns det så litt stusselig ut med bare en. Men det kommer veeeldig ann på vinduene dine, og innredning i stua og stoff i gardinene osv. Stortsett ville jeg hatt to da. To er aldrig feil, selv om en noen ganger funker. I hodet mitt...
Giftmamma med2jenter Skrevet 20. august 2007 #8 Skrevet 20. august 2007 har 2 lengder jeg.. synes det er finest.. blir litt for enkelt etter min smak med bare en lengde.. Men det er jo opp til hva man føler selv det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå