Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Idag skulle vi ut og handle inn litt ulltøy til lille rosa. Klattispappan ville være med og planen var ullongs og ullgenser:-) Jeg overlot det til ham og han shoppet: Rosa ullsokker, rød genser og longs i ull, knallrosa boblejakke med pelskant rundt hetta, hel dress i kremfarget ull, x-antall par sokker, rosa prinsesseull genser med blonder, fleecegenser, rosa gummistøvler og et par brune skinnsko til seg selv, og de var det 70 % rabatt på, samt merkesett til merking av klær:-)) Jeg må si jeg stusset, for han tok helt av inne i butikkene, gikk rundt og tittet, for så og ta ned plagg i riktig størrelse og la det på disken, tydelig bestemt på at dette skulle hun ha:-) Trodde det var vi jenter som var shopping-gærne jeg, men ennå en gang tok jeg smertelig feil:-)
Karomamma Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 He he, veldig bra!!! Spør om han kan sende noen tips hitover...? Karopappa er ikke så verst han heller forresten. Blant annet kom det hjem en rød GAP hettejakke i fleece fra London en gang, men mengden da gitt, mengden!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2007 Hehehe, kanskje vi må sende gutta på felles shopping en lørdag, mens vi sitter på pub og ser fotball;-))
Karomamma Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Jahahahahaha, det hadde gjort seg Mannen din holder jo med Watford og kampene deres vises aldri på TV uansett. HAHAHAHAHAHAHA!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. august 2007 Å joda, blitt vist en gang hittil i år:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå