Giftmamma med2jenter Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 enten om det er baking eller middag eller noe ennet godt.. lyst til å prøve ut noe nytt!!
Libido- Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 middag: for tiden en pasta rett med kylling, oppskriften ligger på kokebok. så må du prøve skuffekaka med firkløver glassur jeg har lagt ut der... mmmmmm =)
Giftmamma med2jenter Skrevet 20. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2007 ligger på kokebok?? hvor da?? )
Trollemor og snuppa! Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Kyllingpizza er vår favoritt, og den har vi fått mye skryt for! Vi lager sausen selv; Hakka tomat på boks, hvitløk, chili, sjalottløk, litt olivenolje, basilikum, salt og pepper. (Har ikke mål, så du må bare smake til..) Kjøres i kjøkkenmaskin! Pizzabunn med en god dæsj olivenolje (1/2 dl.) Hvetemel, salt, litt sukker, fersk gjær.. Kjør i kjøkkenmaskin! Vi marinerer kylling i hvitløk, olje og masse masse karri. Stekes. Paprika, cashewnøtter, vårløk - ost på toppen!
flashdancepants Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 En av de tingene jeg liker best å lage er en veldig enkel rett som også kan passe som tilbehør. Kikerter med champinjong m/ spinat og myntesaus: Stek soppen i olje med chili og hvitløk; her kan du ha så mye eller lite du vil ettersom du liker det. Når den er passe mør kan du ha i kikertene. Krydre med salt, pepper, spisskummen (synes det er godt m/ ganske mye spisskummen) og en saft av en halv sitron. La det stå en stund på middels varme. Ha oppi spinaten (fersk) så den såvidt blir varm. Kan servesres kald eller varm, men best varm. Sausen lager du av avrent yoghurt naturell og frisk, hakket mynte. desto mer desto bedre! Krydre her også med spisskummen, salt, pepper. Ha i litt sitronsaft. Hell over sausen og server! Ellers er det masse godt som kan lages med butterdeig, og enkelt! Tin opp daigen, kjevle ut og skjær ut rundinger. Legg dine favorittingrediensder i, feks oliven, ost, pølse, soltørkede tomater etc. Klem sammen kantene og stek i 15 min. Fiks ferdig lunsj/kvelds!
Libido- Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 under forum på venstre siden.. ligger litt nede på siden. Skal jeg gi deg link så du slipper å lete kanskje?
Meg + 2 prinsesser Skrevet 20. august 2007 #7 Skrevet 20. august 2007 Kokeboka her inne på dib:) Ligger under K, K for kokebok. Hihihi:D
Libido- Skrevet 20. august 2007 #8 Skrevet 20. august 2007 kylling pastaen: http://www.dinbaby.com/forum/thread/9994734
Giftmamma med2jenter Skrevet 20. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 20. august 2007 fant det:) Jøss, er det et sånt forum her inne også.. har ikke fått med meg det gitt..hehe:)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 20. august 2007 #10 Skrevet 20. august 2007 Dæmmit! Da var jeg for seint ute:|
Libido- Skrevet 20. august 2007 #11 Skrevet 20. august 2007 hehe, ja er masse rare forum =) Og her er kaka: http://www.dinbaby.com/forum/thread/9740308
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå