Gå til innhold

monajenten...men ikke for å krangle :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

leste innleggene dine i den der sex diskusjonen tidligere i kveld... og mener du virkelig at du syns de andre der er så rare som ikke har så lyst på sex? du sier jo også at du har vært i en liknende situasjon...

og hvis jeg ikke husker feil, har du vell også fortalt at du aldri får orgasme? så da blir vell sexen for deg mest fornærhetens skyld og eventuelt for å tilfredstille din samboer? og likevell forstår du ikke dem som kunne klart seg like godt med bare kos og den type nærhet?

lurer bare....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får ikke monajenten orgasme ?

Næ, hva er det du sier ?????

Jeg løper alt jeg kan inn på skravle med denne nyheten, kanskje jeg skulle ta den med meg på nettby å ?

Ikke for å krangle altså.

Skrevet

Ikke for å krangle :)

Her har vi altså ufullstendig setninger, manglende stor bokstav etter punktum, orddelingsfeil, feil tegnsetting, manglende avsnittsmarkering, feil mht dobbel/enkel konsonant, og et par feilskrevne ord.

Skrevet

Lyst på sex...............!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hvem faen har det....!!!! hjemme med unger opp etter øra, kjøre, hente, frokost, skolehjelp, middag, henting, skrikerunge i beina, skrikerunge på rommet, rydde, vaske, oppe, nede, kveldsmat, kveldstell, legging for ikke en, ikke to, men tre......... også rydde igjen........................................

IKKE NOK MED DET, MEN DA SKAL JEG FAEN MEG LØFTE PÅ FORKLE OG SI TIL GUBBEN....................................... NEEEEEEEEEEEEESTE....................

=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)

Skrevet

Sorry da. Men jeg syntes at Monajenten burde ta innover seg at vi som er kraftig ...Og ikke rent lite overvektig inkludert at vi har problemer med å se krøllehårene pga hengemage, slik at barbering og intimvask blir vanskelig og at kronisk sopp blir resultatet. Det er ikke morsomt at vi som ALDRI får sex hele tiden blir påmint om at det faktisk er mulig å få litt kjøtt i høna dersom vi ofrer oss litt.

Hi.

Skrevet

Eh....var en smule ironi og humor i innlegget da, men skjønner at det skulle jeg ha dritet i................. ja ja...

Skrevet

Hmm...kan du ikke lure med nick? Er ikke så fan av å svare anonyme på sånne ting! :)

Send meg gjerne en pm så skal jeg svare deg. Lover å ikke avsløre nicket ditt:-p

Skrevet

Monajenten, det var jeg som lurte vet du vel...... Ikke for å krangle, da..............................................

Eller, neida...

Skal kjøpe bil snart...

Skrevet

PUBERTETSTRYNER HAR IKKE LOV TIL Å KJØRE BIL:-) MAN MÅ VÆRE 18 ÅR FØRST:-)

Skrevet

Drit deg ut=P Jeg fyller 18 snart... Og forventer et innlegg til meg der det står gratulerer med dagen.... Ikke har jeg begynt på lappen heller, så skal ikke kjøre bil...

Men MONAJENTEN som skal få bil av meg da vel.... IKKE du

Skrevet

Ja du bør kanskje ikke la det gå så veldig lang tid før du kjøper den bilen. Jeg må jo selvsagt ha den her ved huset mitt på bursdagen..og det er jo tross alt ikke så lenge til nå.....

Skrevet

Jeg vet det da... Skal kjøpe den snart! Slapp av, slapp av!!! Først og fremst må jeg bare fokusere på min egen bursdag... Slitsomt å skrive ønskeliste...

Skrevet

Ja det er jo fryktelig forståelig, kan jo ikke ha ønsker til under ti-tjuetusen sånn at folk tror man er beskjedne. Unødvendig liksom.

Men når har du tenkt å informere meg om datoen?

Skrevet

Så du fyller 18 snart?

Her er det ledig jobb som barnevakt, leksehjelper, ryddehjelp, vaskehjelp!!!! Si fra når du er myndig:-) Så skal du få deg jobb!!!

Skrevet

Datoen bilen kommer, mener du....?

Jeg har forløpelig ikke så lang ønskeliste... Men det er lite jeg ønsker meg som jeg ikke har....

Help me!

Skrevet

Ja, snart skjønner du!! GANSKE snart og!! Barnevakt? NEI takk... Jeg er ikke flink med barn... Dessuten er jeg ikke barnevakt for en som er 2 år yngre enn meg=P Leksehjelp ja, for det fikser jeg... Men jeg forklarer for avansert så faller vekk...

Og tror du jeg noen gang har støvsugd i mitt liv?? VASKEHJELP? RYDDEHJELP?

JEG ler....

Jobbe gjør jeg når jeg er ferdig med utdannelsen min...

Skrevet

Datoen for bursdagen din da, tussi!

Help you?

1. Treffe Monajenten

2. Treffe Monajenten og gi henne bil

3. Treffe Monajenten og gi henne lommeboken med alle millionene

4. Treffe Monajenten for å få autografen hennes

Hjalp det?

Skrevet

5. Gi Monajenten hus i Frankrike.

6. Gi Monajenten platekontrakt i England.

7. Gi Monajenten hus i Monaco

8. Gi Monajenten ennå en bil...

Dette jeg har hittil...

Jeg gjettet din... Når tror du min dato er?=P

Skrevet

Ja, det er bra!

Du er på god vei!

Det første som datt inn i hodet mitt var 7. oktober men jeg tipper jeg tar feil.

Du har bursdag før det. Stemmer?

Skrevet

Hehehe.. Høres ikke ut som du er moden nok til en slik jobb heller:-) Du minner faktisk om min 10-årige drittunge når det ser ut som du utvikler epilepsi av å vaske eller og rydde:-) Når du blir litt eldre og får kjøpt deg en billig lelighet i Groruddalen sammen med en illegal innvandrer, da har du ikke noe valg vennen:-) Innvandrere er vant til å få ting servert og lagt til rette når de kommer hit vet du:-) Så her burde du få masse erfaring til senere i livet:-)

Skrevet

Nei, såklart er jeg ikke moden nok.... Og det er jeg glad for=P Ikke f om jeg vil ha en slik en dritt jobb!!!

Jaja, er du gæren.. Jeg kommer jo VIRKELIG til å ønske å bo i Groruddalen og såklart skal jeg gifte med meg Ali Hossain!! Ikke noe tvil om det;-) Hva tror du liiizåm? Det er de som er best... Og vi passer så fint sammen;-) Uber kristne meg og uber muslimske Ali! Skikkelig fin match....

Bare si ifra om du trenger en ekstrajobb da, så du kan få nett i leiligheten og kan få slippe å gå på biblioteket hele tiden... Unner deg det!

Bare ring meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...