MrsKrissyMammaTilMatilde Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 ...jeg gruer meg til fødsel! MEN ikke for smerten eller noe annet... Men for å vise meg naken! Som ei frodig/stor dame har jeg i alle år skjult magen min (forsåvidt resten av kroppen og)..og nå skal jeg blottlegge meg for så mange! Lov å ha et laken tulla rundt meg under fødsel? Eller klær? ...hehe, vet jeg er rar:))
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Jeg hadde singlet på meg helt til jeg kom i fødesengen. Da var jeg så varm og svett at jeg kastet den av meg og fikk på en sånn sykehusskjorte. Tror den var åpen, men det hjalp nå uansett å ha noe på seg. )
strekkmerketrollet Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 jeg hadde på meg ei sånn sykehus skjorte MEN etterhvert kneppa jeg den opp pga at jeg svetta sånn Jeg hadde ikke komplekser el egentlig... men følte det ble naturlig slik... å ikke ligge der kliss naken. Folk er forskjellige
Gjest Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Jeg hadde klær på overkroppen hele tiden, siden alt gikk så fort. Nedentil var JM veldig flink til å dekke til, følte ikke noen problemer der og da. Sykehusskjortene er veldig behagelig og dekker det meste, slik at du skal ikke være redd for å måtte blotte maven hvis du ikke er konfortabel med det selv. Ta med deg en stor T.skjorte som du kan evnt bruke i dusjen/badekaret hvis du får fødsel der. Skriv det ned som et ønske for fødselen og minn din partner på dette slik at han kan si fra til JM ved eventuelle problemer.
MrsKrissyMammaTilMatilde Skrevet 20. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. august 2007 Tusen takk for svar;I)
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 Jeg kjenner meg godt igjen der ja, men jeg tenker mest på at jeg kunne tenkt meg å skjule cellulitter på lårene jeg da. Det blir vel vanskelig så vidt jeg skjønner. Får bare prøve drite i det.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 20. august 2007 #7 Skrevet 20. august 2007 Var livredd for å vise puppene mine! Hadde på meg en topp hele fødselen (den var jo så kort, så ingen problem med svette og sånn), og utrolig nok dro jeg den opp før jeg fikk snulla på magen, og viste derfor puppene mine til alle i rommet (var ingen menn der unntatt barnefar da) uten problemer...er stolt over meg selv over å ha greid det!:-) Hadde aldri vist underlivet mitt til noen før heller, men tok en GU 2 mnd før fødsel faktisk for å ha gjort det slik at jeg skulle vite at jeg kunne greie å vise meg nedentil under fødselen...gikk helt fint det, men nå har jo jeg større komplekser ang. overkroppen enn underlivet. Så de trengte ikke dekke til nedentil, men de hadde nok gjort det hadde jeg bedt om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå