Gå til innhold

Reima eller troll dress?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville dere med erfaringer valgt, er så i tvil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter å ha prøvd Troll er vi ikke i tvil lenger, det er den beste dressen vi har hatt! Den er mye mer slitesterk enn Reima, utrolig bra passform, kan brukes hele året, med ulldress, uten ulldress, bare ulldressen alene osv... Genial dress, verdt pengene så det holder! :-)

Skrevet

Jeg tror det blir trolldress denne vinteren. Lettere å regulere varmen i enn tykk vinterdress som alltid er like kald / varm.

Noen som har greie på størrelsene til troll? Jeg har en reimatecdress (vårdress) i 110 som er for stor, hva kjøper jeg da i troll for å få den litt mindre? 104? Eller er troll mindre i størrelse enn de store reimadressene slik at jeg kan ha 110?

Hvor får jeg tak i troll på nett? Finnes det butikker med troll i bergen?

Skrevet

Troll er ca like store i str som Reima, så velg samme størrelse som du ville valgt i Reima :-) Fordelen med Troll er at den kan strammes inn i livet, så selv om den er LITT stor sitter den bra, og ungen fryser ikke allikevel :-)

Skrevet

Nå har vi kun pøvd Reima så kan kun svare ut ifra det.. Men er kjempe fornøyd med den... Vi brukte Reima som helårs dress.. Og er kjempe fornøyd.. Den satt godt til lillemann, på høsten/våren brukte vi joggedress under, på vinteren det som skulle til for å holde varmen... Alt etter temp ute.. Er veldig fornøyd med den.. I år blir det en anna dress, da lillemann fikk vinterdress av sine besteforeldre til jul i fjor.. Den er med avtagbart for, og var iallfall i vinter et mareritt å ta på, men kan godt hende det går bedre i år - det vil tiden vise...

Skrevet

Første dressen vi kjøpte var troll...og den holder vi til.

Skrevet

Har hatt begge, og liker begge:) Men fordelen med troll er at du kan bruke den hele året. Den tåler også vann veldig godt.

Skrevet

Som mange har nevnt er Troll en mer fleksibel dress, den har mange bruksområder. Men kan til gjengjeld være et mareritt å kle på, pleier å ta den i to omganger. Reima er nydelig å kle på, lett fo barnet å klare selv. Ellers er jeg strålende fornøyd med begge, tror sikkert du vil være fornøyd samme hvilken du velger. Men ville ikke kjøpt den tynne reima dressen, ville gått for den med mer for, hvis du skjønner hva jeg mener.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...