Kiwi med maispire Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 stakk en q-tips oppi "der" i går:P hehe, for å skjekke om farge på utflod var endret og fant rosa slim, hele dagen i dag har det vært litt slim men ikke masse blod(trenger nesten ikke innlegg). Vanligvis kommer mensen med et splash og gjør alt rundt med skittent(føles værtfall sånn) men nå kommer det litt mere ferskt blod. er nå tilbake til start igjen pga mensen men det er så rart at jeg ikke har smerter i det hele tatt, jeg som er så plaget med det:( og vanligvis får jeg vondt med en gang, men nå er det ikke sånn i det hele tatt... ikm var på lørdag.
junispiren fikk liten Dennis Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Hmmm.. Jeg synes det høres veldig ut som festeblødning, jeg. Det får man når egget fester seg. *håpe håpe* =)
Kiwi med maispire Skrevet 20. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2007 hehe nå er jeg pesimistisk i dette tilfellet, men på papiret ista var det ferskt blod. er det det når det er festeblødning?
junispiren fikk liten Dennis Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Ja når det er festeblødnig er det ferskt blod, da det er i det egget fester seg at du begynner å blø. Jeg hadde ikke vært så pesimistisk, jeg. Ta en ny test om et par dager, så har hcg økt såpass at det slår godt ut på graviditets testen. Mange bruker lang tid på å produsere nok hcg til at det slår ut på en test. Og noen må faktisk inn til blodprøve får å se om de er gravide. Ikke unormalt. =)
Kiwi med maispire Skrevet 20. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. august 2007 tusen takk for at du svarer:) men, festeblødninger er jo før ikm? jeg vet ikke presist når jeg hadde el, men hvis jeg er gravid nå er jeg jo 4+2, og da over ikm..
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 Jeg hadde festeblødning da jeg var 4+2, altså 2 dager etter IKM. Krysser fingrene for deg, synes det høres lovende ut, jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå