Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 er det flere enn meg som er veldig følsom når det kommer til underlivet? hehe.. misliker sterkt gynekologiske undersøkelser, og klarer aldri slappe av når noen skal sjekke meg. når jeg tenker på fødselen, gruer jeg meg mer til at noen skal "holde på" der nede, enn selve fødsel, og vil ikke tenke på om jeg må sy!! gruer meg også til sjekk senere. nå prøver jeg og bare ta det som det kommer, og gleder meg masse til ungen kommer, men litt slitsomt er det, hehe..
Mamman til Emma og Lukas Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Forstår at du gruer deg.. men når fødselen er i gang så tror jeg kanskje at disse tankene blir skyvd litt bakover i rekken.. Jeg hadde også komplekser som jeg bekymret meg for, men de var ikke i mine tanker når barnet skulle ut.. da er man som regel så sliten av smerter osv. og ønsket om å bli ferdig så stort at man glemmer det man var redd for før det startet..
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Jeg synes ikke de holdt på så mye der, jeg. De sjekket åpningen 4 ganger, tror jeg. Etter det var det bare å klemme ut ungen, og da er du så konsentrert om å presse at du merker ikke hva som skjer. Kan ikke huske annet enn at jeg fikk beskjed om når jeg skulle presse og når jeg ikke skulle presse, jeg ) Dette med å presse ut morkaken og sy var litt guffent, men det kan være fordi jeg ikke hadde noe smertestillende. Vet ikke helt. Men det må jo gjøres. På 6-ukerskontrollen tar de ikke gu lenger så lenge du føler deg bra og ikke har/har hatt noen komplikasjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå