sauefot Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Har ei tulle på 2,5 år som jeg ikke hadde noe planer om å ha i barnehagen. Men, når min beste venninde flyttet hit, til mitt hjemsted med sin datter som er like gammel som min, følte jeg at det kanskje hadde gjort seg med barnehageplass. Ikke for det, dattera mi er kjempeflink til å leke selv, og kjeder seg aldri. Men, i barnehagen er det jo andre barn, og siden jeg nå fikk ei lita tulle til i juni, tenker jeg at kanskje 3 dager i barnehagen ikke er så dumt.? Uansett, barnehagen her hvor vi bor, fikk ikke fyllt opp plassene sine, og derfor har barnehagen satt ned bemanningen sin. Altså, personalet er flyttet til andre barnehager i bygda. Var innom barnehagen og hørte om det gikk an å søke nå, for så å begynne ganske umiddelbart. Og, joda. Det gikk an, bare å søke. Meen, de var usikker på om de hadde plass, ettersom bemanningen var satt ned. Er det noen sjangse for at tulla mi får plass? Eller er det helt latterlig?
LegallyBlond Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Latterlig er det iallefall ikke!!! Søk og se, enten får du et ja eller ett nei til å starte snart, og uansett er du iallefall kommet deg inn i bhg-køen. Om du får kalde føtter er dte bare å takke nei til plassen =)
imsdal med julesmak Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Vil tro du har gode sjangser for det. Tviler på at de har fjernet bemanning slik at det er bare akkurat nok til de barna som er der. Vil tro det er lettere å få delttid enn fulltid også. Er jo bare å søke og se da )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå