Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 nå har jeg blødd først i nesten ei uke, så 1-2 dagers opphold, så nå i 4 dager igjen, og det ser ut som det kommer mer. Det lukter ikke som mensen,bare som blod så jeg tror ikke det kan være mensen. Nå skulle jeg tatt en ny p-sprøyte i midten av juni, noe jeg ikke gjorde, og vi har ikke brukt noe prevensjon etter det. (ikke det at vi har hatt så mye sex,men litt har det blitt) Nå har vi ikke planer om flere barn,så jeg håper ikke jeg er gravid, men selvfølgelig, er jeg det blir vi jo glad for det selv om det ikke var planlagt. Er det noen som vet hva det kan være?
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 kan noen legge denne ut på skravlesiden?
Gjest Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 Har ikke peiling, men har lagt ut på skravle for deg : )
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 22. august 2007 #6 Skrevet 22. august 2007 ikke for å være negativ, men jeg blødde nesten hver eneste dag i 1 1/2 ÅR før jeg kom i rute igjen... så fikk jeg mensen 2 ganger før jeg var gravid
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #7 Skrevet 23. august 2007 Etter bruk av P-sprøyte? Jeg har brukt før jeg var gravid også, og da var det ikke på den måten. Men da skulle jeg jo bli gravid. Men det er sikkert riktig, det er sikkert etter den. Håpet liksom bare på å få normal mens slik at jeg kan begynne med ny prevensjon, har hentet nuvaring som ligger i kjøleskapet og "venter".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå