Gå til innhold

Si meg...Hva er moten nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da tenker jeg på det aller viktigste som sko, farger, buksesnitt, jakker og diverse.

Har alltid fulgt moten. Men etter å vært på gravid/amme planeten ganske så tett har jeg mistet totalt oversikten.

Har følt meg som en idiot i sommer. Og funnet ut at beltelivet har tatt et hopp på en halv meter siden sist jeg hadde overblikket!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg aldri helt stø eller sikker, men syns moten om høsten nesten alltid har litt like trekk:

-grove materialer, tweed og ull

-varme farger som brunt, grønt, rødt osv

-sort er en klassiker sier de

Ellers så misliker jeg sterkt tights. Ut med tights! Nok er nok!

Skrevet

Velkommen i klubben...

jeg bruker converse, jaens uten sleng, og div.topper i enkle farger og motiver...er en blanding av nåtidens 80-tall, enkelt og ikke fjortis..

Skrevet

Ja, og leser til min store glede at slike vide og gode herredressbukser på jenter er tilbake! Det erbare så bra. De er en drøm å gå i:)

Skrevet

Forstår ikke helt hva som er moten, men kan vel bare hente gravidtunikaene mine og fortsatt se gravid, smale eller vide rette bukser, og noen vonde stygge støvletter. Hater moten som er nå, ultrastygg og passer absolutt ikke min fasong.

Skrevet

Jeg elsker tunikaer jeg da:) Verdens sløveste ting å gå i for meg og dermed fryktelig behagelig:)

Men bare gå i noe annet da vet du:)

Skrevet

Takk for tips dere! Synst moten skifter bare fortere og fortere.. Ikke at man skal følge den slavisk. Men HATER å se helt "last year" ut og.

Skrevet

Hva med å ha en basisgarderobe med nøytrale klær i nøytrale farger og så bare spe på med et par billige plagg som er moteriktig av og til? Da blir det ikke så dyrt.

Skrevet

mer sort, hvit og gått er i vinden...kombinert med litt knæsj farger som grønt rødt turkis.....

Jens er veldig i vinden, buksene skal være smale elle "baggy"

Tunika og thigts, eller skorts og thigts......

lange topper med thigts.........thigts er et must.......

Skrevet

Det driter jeg noe så loddrett i. Kunne ikke interessert meg mindre.

Skrevet

Nei, værsåsnill alle sammen; slutt å bruke tights!

Er noen med på folkeaksjon mot tights eller? Jeg blir redd og får angst når jeg ser folk tar på seg slike ting og i tillegg kaller det "plagg".

Jeg liker med andre ord ikke tights.

Skrevet

Strømpebukser i knalle farger kommer det masse av..

Tunika/kjoler som er A-formet, skjerf..

Jeg elsker moten nå,så behagelig å gå i:-)

Skrevet

i butikken der jeg jobber er det svart, grått, hvitt, brunt og lilla som det er kommet mest av i det siste...

tunika er et must:)

veldig mye ull..fiiine ull kjoler osv

men du kan gå med det meste å kalle det mote for det er så mye forskjellig:)

Skrevet

hehe... men det er innmari godt å gå i da ;o)

Skrevet

pssst gompi, det skrives tights ;)

Og du? Er Jens i vinden??? Lurer på åssen han ser ut, hihihihi;)

Skrevet

Ja, det kan hende. Jeg aner jo ikke av prinsipp. Men det ser så fælt og harry ut med tights. Og like sexy som en dromedar. he he:)

Så: gi dere mens leken er god! :)

Skrevet

Grøsser av tights ja, men det er moderne... Særlig med kjole over! Kjole i alle former er moderne, særlig i A-form, veldig vid, gjerne med lommer, rutete f.eks.

Syltrange jeans, gjerne grå eller sorte, med lange strikkegensere over..

Pologenser!! Gjerne under kjole og tights, med høye pumps i sterke farger..

Bukser med høyt liv med toppen nedi buksa, ikke en god ide for de som har litt mer former enn Kate Moss, men moderne ;-)

Shorts

Belte i livet

Store smykker i plastikk, gjerne sort eller hvitt, men også neonfarger

Skrevet

Og jakker i A-form, veldig vide jakker med stoore knapper, lange, ballongformede kåper, gjerne rutete/hundetannsmønster!

Skrevet

Så på et moteprogramm på E...der stod det:

This year you can wear what the fuck you want.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...