Elinemor1 Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Jonas slit me avføringa si, stakkars..den e så hard at hver gang han tar i, så gulpe han..:-( nån som har tips tell ka man kan gje han for å løse det opp?
Crazy mama Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Ha malt i grøten/melka hans, eller sviskersaft/pure (kjøp ferdig eller lag selv). Raspet pære får også fart på magen, det er jo både godt i grøten og som rent fruktmåltid.
Gjest Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 sønnen min er bare 6 uker og er også fryktelig hard i magen (han får mme for jeg mistet melken) malt hjelper ikke. noe annet jeg kan prøve??
Elinemor1 Skrevet 20. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. august 2007 Prøvde sviskesaft, men va så usikker på kor mye æ kunne gje han...det æ ga, hjalp iallefall ikkje..Å i dag kjøpte æ pærepure, i håp om at det skal hjelpe..men kor mye gjer man av det...??
Crazy mama Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Jeg syns egentlig at selvraspet pære er noe som har fungerer bedre enn pæremosen man kjøper. Så prøv heller det, og begynn forsiktig (1-2 ts) og øk på dagen etter hvis det ikke funker.
Elinemor1 Skrevet 20. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. august 2007 Okei..tusen takk for tipse :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå