Gå til innhold

Hvordan går det, jenter?


*smula*

Anbefalte innlegg

Gutten vår er 16 dager idag, og jeg har hatt første dag alene hjemme. Mannen begynte på jobb etter 14 dager med permisjon. Og det gikk bra det :) Vi sov lenge, jeg fikk spist 2 brødskiver før gutten våknet. Også har vi vært på lang trilletur, og da sov han godt i 2 timer.

 

Nå i kveld er han litt sutrete, tror han har litt vondt i magen, for det kommer noen skikkelige promper innimellom. Men det er deilig at vi er to om det, når han er sånn som bare vil bæres rundt og rugges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Nå er mannen min også tilbake på jobb. Datteren vår har heldigvis barnehageplass, skulle blitt litt slitsomt med en toåring i tillegg til denne første spebarnstiden..

jeg føler meg i mye bedre fysisk form denne uka, klarer å gå lenger turer osv. Hvordan er det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen min er fin den. Har fortsatt vondt i halebeinet, håper det blir bedre snart, ellers så må jeg nok en tur til legen og få sjekket det opp. Jeg synes det er kjempedeilig å gå tur, går gjerne 5-6 km om dagen.

 

Pjokken har sovet godt i natt, og det har jeg også. Vi sovnet i 11-tiden, så var han våken kl.3, 7 og 10. Fikk ny bleie og pupp og sovnet med en gang igjen. Merker at det har så mye å si at jeg får nok timer søvn i løpet av natten, da føler jeg meg mye bedre.

 

Nå er det sol ute, så når han våkner neste gang skal han få mat, så skal vi ut på tur :)

 

Jeg mener å ha lest et sted at man kan få mindre melk i brystene utover kvelden. Kan det være derfor han vil ha pupp omtrent hver time utover kvelden? Har du noe erfaringer med det?

Skal innom på hs på torsdag, så tenkte jeg skulle spørre om det også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Godt å høre at du sover bra! Frederick sover også mye, men har det med å ville være voken i 3 tiden på natta.

Når det gjelder melkeproduksjonen så vet jeg ikke om det er mindre utover dagen eller ikke. Det jeg har hørt, og også nå erfart, er at gutter spiser mer! Jeg trodde jeg ammet datteren min mye, men nå er det enda mer gitt! Spebarn har også "økedager" hvor de spiser mer for å få opp vår produksjon.

Jeg synes også det er deilig å gå tur! Nå har det jo vært fint vær også!Håper vi får en fin september så vi kan få mange fine trille turer med de små :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...