Gå til innhold

Gressklipping/bruk av motorsag på kvelden

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor sent er det akseptabelt å bråke med dette i et boligfelt, synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke etter 20.00

Skrevet

synes absolutt 20.00 er sent nok !!naboen her og kona er begge hjemme hele dagen,alikevell klippes plan og snekkres det i 12-1 tia på natta-sjeldent en lyd på dagen...grrrrrr.....

men hvor lenge synes dere det e greit at unger er ute å hyler og skriker??større problem her-4åringer som er ute til i 10-11 tia ...konstant hyling og skriking...

Skrevet

jeg syns kl 21 er det seineste. å klippe plenen lager en sånn jevn lyd at det er ikke plagsomt for mine små i hvertfall.

selv prøver vi å få klippet plenen på dagtid men det er ikke alltid like lett når du er mye aleine med små unger..

men det er verre med unger som er ute og skriker seint.

Skrevet

Hva vi syns har ingen betydning, det er reglene der du bor som gjelder.

Her i boretslaget skal det være stille etter kl.23.00 så da må man bare følge det. Og så er det ikke lov å pusse opp på søndager her jeg bor.

Skrevet

Senest kl 20 mener jeg , og ikke lørdagskvelden eller i det heletatt på søndag.

Jeg praktiserer det selv i allefall , men henger meg ikke opp i det om naboen klipper plenen søndag ettermiddag. Noe de forsåvidt er ganske så konsekvente på ... :o)

Opplevde noe som irriterte utrolig hele lørdag kveld.

Da drev en bonde utpå jordet utenfor soveromsvinduet mitt med skurtresker , helt til kl 23 på lørdagskvelden !!! Gjett om det var lett å få vesla til å sove da.

Hjelper ikke at det er bare en periode disse bøndene driver på jordet vår og høst,huet er til for å brukes uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...