Gå til innhold

åhhhh han vil ikke sove..................:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 4 mnd og har plutselig blitt vrang og legge.... hylskriker når jeg legger an i sengen... men vist jeg legger han ved siden av meg i sengen innmed puppen og putter i sutten sovner han. Ligger der lenge med han så prøver jeg og ta han over i si ega seng da hyyyylskriker han igjen... Er verdens snilleste baby ellers...Har hatt litt vondt i magen tidligere.... Virker som han har vondt i magen eller noe, fiser også en del... uff får så vodt av han...:( Ista klarte han og gape over sutten så han ikke fikk den ut å han skreik på en grusom måte uff blei helt redd jeg...:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får han nok mat da? Vår lille gutt ble også slik, og etter mange kvelder med mye styr begynte vi med grøt og vi fikk en helt annen gutt :)

Skrevet

Jeg både ammer og gir mme, men i det siste har jeg begynnt og amme før hver gang han får mme.. Da spser han ca 100-145 ml etter pupp, og 160 ml en gang om natta, med 4 timers mellomrom.. Han var 7 kg på 3 mnd kontrollen og tror han er over 8 kg nå, så han HAR vertfall fått nokk mat... men vi prøvde med grøt i dag for første gang, men han spytta mestparten ut igjen og rynka på nesa :) men tror kanskje han var mett når jeg prøvde også.... får se igjen i morgen... Kanskje det blir bedre da....:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...