Shabby Cheap Chic Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Har dere noen gode oppskrifter? Hva fryser dere ned i og merker de med? De lappegreiene jeg har bare detter av...
så var vi 4 Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 jeg kjøpte aventbeger og frøs ned middagene i. Lagde forskjellige ting, men de oppskriftene som står i heftet fra helsestasjonen om barn og mat var veldig gode.
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Lager av kjøttdeig kjøpt på det lokale slakteriet, gulrøtter, poteter eller pasta og brokkoli. Sper med kraft fra grønnsakene og smør eller olje. Fryser i poser. Merking har jeg ikke behov for. Har egne hyller i fryseskapet.
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Hos oss begrenser det seg hva vi kan lage av siden sønnen min har kraftig melkeallergi.
meg & to små vampyrer Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Aventbegrene er supre. Lager ulike mat nå og før da han var mindre,hvor gammel er din? Jeg tok utgangspunkt i den type mat vi pleier å spise, det er det han sakl få etterhvert og dte er det han sakl lære å like her. Jeg lager store porsjoner og da gjerne i 4 ulike variasjoner. F.eks. en med fisk, en med kylling, en med oksekjøtt og en med kikerter/linser. Og grønnsaker, pasta/ris/potet/nudler, olje og evt krydderier:)
Gjest Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 -kyllingfilet, brokkoli, gulrøtter, poteter, løk, hvitløk, krydderurter. -pølse, kålrabi, gulrøtter, potet, krydderurter -svinefilet, paprika, tomat, gulrøtter, krydderurter, pasta kommer ikke på så mye nå.... Disse slo hvertfall an. Hadde noen mislykka matforsøk også.... prøvde meg bare frem med div grønnsaker, kjøtt, ris, pasta...
Shabby Cheap Chic Skrevet 20. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. august 2007 Hun er 5 måneder den 30. august.. Hun liker litt av hvert men er greit å høre og lære litt av andre også....
Gjest mphs Skrevet 20. august 2007 #8 Skrevet 20. august 2007 Du kan sjekke ut denne siden her, har jeg samlet noen av oppskriftene jeg brukte. http://www.dinbaby.com/forum/thread/5106465
Shabby Cheap Chic Skrevet 20. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 20. august 2007 Takk takk mphs det skal jeg gjøre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå