Gå til innhold

Uff.. Helt knekt her nå... Svigermor er alvorlig syk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Havnet på sykehuset i dag etter 4 anfall på dagen i dag.. Og det viste seg at hun har 3 svulster på hjernen...

Uff.. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå.. Prognosene sier seg selv.. Men håper etter i morgen at vi får vite at det er noe de kan gjøre..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh :( Stakkars svigermor di, og stakkars dere. Håper det går bra, og at noe kan gjøres med det!

Skrevet

Huff sender deg en god klem, prøv å stille opp så godt du kan for både hans familie og for barna deres.

Skrevet

håper hun er heldig og får operert dem greit ut om det er det som gjøres og at hun ikke plages unødvendig.

dere får bare ta en dag om gangen og støtte hverandre best mulig

*klem*

Skrevet

Huff det varkjempetrist å høre.

Hadde samme opplevelse med min grandtante i jula.

Håper de kan stråle og gi .....gud hva heter det....kjemi....hmm...cellegift (DET var det) og at hu har positiv virkning av det.

Ingen som visste noe før enn etter legesjekk idag?????????

Masse trøsteklemmer

Skrevet

Føler med deg/dere, det samme hendte med min far så jeg vet hva dere går igjennom. Varme tanker til dere.

Skrevet

Nei . Kom helt plutselig med anfall.. Mamma døde også av hjernesvulst.., så kjente igjen tegnene men ville ikke tro det..

Skrevet

Huff, det var trist. Og 3 svulster samtidig høres ikke bra ut. Men en vet jo aldri, kan være at de ikke er ondartet. Håper det.

Klem mannen din, tungt for han sikkert også.

Skrevet

Er liksom det værste som kom i hodet mitt da jeg leste innlegget også.

Grandtante fant det ut i jula og døde i april.

Men de kulene hu hadde i hodet hadde kommet av uoppdaget lungekreft.

Tenker på deg i kveld etter dette innlegget ditt ja. Ta godt vare på hverandre og hjelp hverandre!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...