Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Jeg og min forlovede lurer på om vi skal gifte oss i københavn. Vi har funnet ut at vi blir ca 25 stk som reiser dersom vi velger å gjøre det på den måten.Har i den forbindelse mange ting vi lurer på! Hvordan gjorde dere dette?HVor giftet dere dere?Hva kostet vielsen eventuelt?HVor hadde dere festen?Hva kostet det?HVilken mat hadde dere?Fant dere klær i køben?Noe spesielt vi må tenke på??Setter stor pris på all hjelp!!
sweet dreams Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 det var en "gifte seg i københavn" tråd her før sommeren en gang. der finner du kanskje noe hvis du blar deg langt tilbake!!! vi skal gifte oss på ambassaden i køben neste måned det blir oss to, og våre to barn. så ja våre foreldre føler seg litt snytt. men pytt pytt. vi har vært sammen i ti år, har hus, bil, barn osv. orker ikke lage til en fest. men bruker heller en del penger på oss selv. vi skal bo fint, være der i en uke og shoppe gavene våre selv vi har kjøpt klær her hjemme, men har bestilt brudebukett å knapphullsblomst i køben, over nettet. ja fotograf også. lykke til
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Hvilken fotograf og blomsterbutikk brukte du, og hva kostet det? Er i "samme situasjon" når det gjelder å ville dra alene med ungene til Køben :-) Forresten, lykke til det blir nok en fantastisk dag!!!! :-)
sweet dreams Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 her kan du velge og vrake i fotografer som måtte passe ditt ønske: http://www.bryllupsklar.dk/bryllup/bryllupsfotografer.htm brudebuketten bestilte på mail hos noen som heter ambassadeur i københavn. hadde funne den buketten eg ville ha på bilde på en annen blomsterbutikk sin nettside. så sendte eg bilde til butikken, siden den ikke er så langt fra hotellet. kontaktet de på mail. og jepp de skulle lage brudebukett til meg og snuppa pluss knapphullsblomster til gutta for 1000-1500. ho kunne ikkje si eksakt pris siden det er dagspris på blomstene. skal få vite eksakt pris ei uke før. jepp tror det blir veldig veldig bra, vi glær oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå