Gå til innhold

Noen som har opplevd dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minstemann hos meg, nå 17 mnd, har veid omtrent det samme siden januar i år.... Med små variasjoner, mellom 10,9 og 11,3 kg. Han har vokst i lengden, men legger altså ikke på seg. Skal veie han igjen nå i sept og bekymrer meg litt for hva helsesøster vil si.... Noen med lignende erfaringer???

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Snuppa har veid det samme i snart 1 år. Men nå er hun strax 3 da. Og til info så veier de omtrent like mye, hehe :) Snuppa veier vel litt over 12 kg nå :o)

Skrevet

Har vært med om det før ja, tror nok det er vanlig at de står stille en periode.

Skrevet

Minsten her veide 14 kg når han var året gammel, etter en periode med matnekt var han nede i 9 kg. Etter 2 mnd var han oppe i 11 kg. Nå 2 år seinere veier han fortsatt 11 kg og har vokst ca 25 cm.

Dette har aldri bekymret meg for gutten er jo ellers frisk og rask og det er det viktigste.

Så lenge minsten din er frisk er det ingen fare, helsesøster vil sikkert kommentere det, men det er ikke noe å bekymre seg om.

Vi fikk beskjed om å gi en ts matolje til hvert måltid, men hvett-du-mæ-hva svarte jeg bare. DET gjør jeg ikke.

Skrevet

Jeg trodde liksom også dette kunne være vanlig, det å stå stille på vekt i perioder, og sikkert også litt fordi det varierer noe hvor stor matlyst han har.... Men når jeg var på helsestasjon rett før ferien, så uttrykte helsesøster stor bekymring men mente han nok kom til å veie mer i sept og da var alt greit.... MEN han veier jo ikke mer nå..... Men han er absolutt frisk og rask ellers! Ingenting i veien med det.:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...