3 gutter iløpet av 4,5 år Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Er med her for 3 gang, men for en gjeng som er gravide iår da gitt. Det er så mye drittkasting og stygge svar her, banning og jeg vet ikke hva... Kan vi bli enige om å avslutte all skittkasting? Du som må få utløp for frustrasjon over andres innlegg; TENK DEG OM 2 GANGER før du svarer folk da. Husk vi er alle forskjellige, og vi må ha respekt for ulike meninger og ikke gå fullstendig av skaftet fordi noen mener noe annet. Syns det er ufattelig mange lite voksne damer innpå her. Ro nervene og ta vare på de nydelige nurka dere har i magen når den tid kommer. Synd for disse små å ha så utrolig aggresive mødre.
Tooblind Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Jeg kunne ikke vært mere enig... Har blitt ekstremt mye av det i det siste her inne synes jeg...
el destino Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Godt og se ett innlegg som dette. Mange må tenke seg om hvor mye ord faktisk kan såre noenganger. Så håper det er slutt med den type innlegg på siden.
søtasmamma Skrevet 21. august 2007 #5 Skrevet 21. august 2007 Jeg husker faktisk da jeg var inne her for 2 år siden (da jeg gikk gravid med min første). Da var det MASSE skittkasting, og mange var veldig frustrerte. Så jeg syns det hverken har blitt verre eller bedre faktisk... Jeg tror man må bare innse det at noen mennesker bare er ute etter å "ta" andre, selv om det er både dumt og barnslig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå