Gå til innhold

Tenk deg om 2 ganger.......


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er med her for 3 gang, men for en gjeng som er gravide iår da gitt. Det er så mye drittkasting og stygge svar her, banning og jeg vet ikke hva... Kan vi bli enige om å avslutte all skittkasting? Du som må få utløp for frustrasjon over andres innlegg; TENK DEG OM 2 GANGER før du svarer folk da. Husk vi er alle forskjellige, og vi må ha respekt for ulike meninger og ikke gå fullstendig av skaftet fordi noen mener noe annet. Syns det er ufattelig mange lite voksne damer innpå her. Ro nervene og ta vare på de nydelige nurka dere har i magen når den tid kommer. Synd for disse små å ha så utrolig aggresive mødre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kunne ikke vært mere enig... :) Har blitt ekstremt mye av det i det siste her inne synes jeg...

Skrevet

Godt og se ett innlegg som dette.

Mange må tenke seg om hvor mye ord faktisk kan såre noenganger.

Så håper det er slutt med den type innlegg på siden.

Skrevet

Jeg husker faktisk da jeg var inne her for 2 år siden (da jeg gikk gravid med min første). Da var det MASSE skittkasting, og mange var veldig frustrerte. Så jeg syns det hverken har blitt verre eller bedre faktisk...

 

Jeg tror man må bare innse det at noen mennesker bare er ute etter å "ta" andre, selv om det er både dumt og barnslig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...