Goodbye Kitty Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Jeg har i flere år slitt med nedstemthet osv, og gått litt til samtale her og der, medisin en liten periode for 10 år siden. Jeg fødte for 11 mnd siden, og etter fødselenble alt verre. Den første tiden var jeg redd for at noe skulle skje med barnet, og fikk bilder i hodet om at jeg skadet han. det gikk over fort.. Men etterhvert fikk jeg mye fysiske plager som kvalme, nummenhet osv. som legen fant ut var psykisk. Jeg har gått på antidepressiva i litt over 2 mnd. Etter ca en mnd. følte jeg meg faktisk bedre, men nå er det verre enn noen sinne. er så urolig innvendig, våkner om natten, og har fått disse bildene i hodet igjen, og tenker så utrolig mye rart.. Har så ubehag/sug i brystet, og kvalm.. Skal snart til legen igjen. Er det ikke rart at medisinen har hjulpet, og så plutselig ikke igjen? Går på 15mg. Jeg skal begynne hos psykolog neste uke... Vet det er flere som skrevet om dette temaet i det siste.. Men har noen erfaring, eller noen ord til meg om dette er heelt unormalt, eller om det er faktisk noen opplever i forbindelse med svangerskap og fødsel??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå