Gå til innhold

3 mai barn ventes :-)


Gjest

Anbefalte innlegg

Da har jeg nettopp funnet ut at jeg er gravid, og da er det litt kjekt å melde meg inn her. Tok 3 tester som viste en svak strek. Hcg nivået er enda lavt, da jeg ikke skal ha mens før 22.08.07 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulere.

Hvis alt har klaffet til meg så skal jeg ha 5 mai. Skal vente noen dager før jeg tester. Skal ikke ha mens før 25.08.07.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere:-) Jeg håper dette er klubben for meg har ikm i dag og ikke fått noe ennå, men dagen er ung!!! Har tenkt meg på apoteket en tur for å kjøpe en G-test, tenkte å kjøpe en cb digital.

 

Lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet i går, men negativ. Tr er ikke kommet ennå, så jeg tester på nytt i morgen (3 dager over tiden). Jeg venter i spenning....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Ja jeg har termin 4 mai hvis alt gaar etter planen. Er medlem av Oktober 2006 klubben ogsaa da jeg har en 10 maaneder gammel gutt saa her blir det to ganske tett! Gratulerer alle mai mammaer!! x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til deg også! Jeg har også termin 4. mai foreløpig! Er endelig gravid etter 1 år og 2 Pergo kurer. Har to jenter fra før og gleder meg enormt til nr. 3!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer:-) Fortsatt svaaakt her også, venter IKM søndag. Men samme trykket i ene eggstokken som sist jeg var gravid, så føler det også på meg, har gjort det lenge:-) Menstermin 2. mai her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke brukt prevensjon på to år og var egentlig forsonet med tanken på at det kanskje ikke kunne bli no bebis på oss.

Men så uteble mensen på onsdag, testet og den var positiv!!

Tok ny test i morges og like rosa var begge strekene.

Tør ikke tro det helt ennå, men terminen er 3 mai hvis alt går bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...