Gå til innhold

Dere som bare ammer om natta...


Anbefalte innlegg

Skrevet

pumper dere mye i løpet av dagen, eller justerer det seg etter hvert slik at man bare har melk om natten??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det justerer seg selv

Skrevet

Hei.

 

Hos meg har det også justert seg selv..

Hvor gammel er babyen din?

Jeg har ei jente på litt over 9mnd...

Til nå har hun fått pupp på kvelden, natta og morgenen.. Men i kveld var et fullstendig stopp!! Hun nekta å ta puppen... Bare hylte og gråt.. Og sovna med en gang hun blei lagt i senga si...

Har du opplevd noe lignende?

 

Sikkert litt dumt å spørre om men..

 

 

Skrevet

Jeg har opplevd det samme som deg. Tror de rett og slett er for trøtte, men samtidig også mette og gode. Jeg har tatt opp snuppa før jeg legger meg og ammet da. Har fungert fint det!

Skrevet

Okey! Da skal jeg prøve det :)

Det kan nok hende de er for trøtte på kvelden, og så får hun jo en god grøtporsjon til kvelds. Det kan rett og slett hende at det ikke er plass til mer i den lille magen dems :)

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...