snart3barnsmor:) Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 pumper dere mye i løpet av dagen, eller justerer det seg etter hvert slik at man bare har melk om natten??
pusejenta Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Hei. Hos meg har det også justert seg selv.. Hvor gammel er babyen din? Jeg har ei jente på litt over 9mnd... Til nå har hun fått pupp på kvelden, natta og morgenen.. Men i kveld var et fullstendig stopp!! Hun nekta å ta puppen... Bare hylte og gråt.. Og sovna med en gang hun blei lagt i senga si... Har du opplevd noe lignende? Sikkert litt dumt å spørre om men..
milk Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Jeg har opplevd det samme som deg. Tror de rett og slett er for trøtte, men samtidig også mette og gode. Jeg har tatt opp snuppa før jeg legger meg og ammet da. Har fungert fint det!
pusejenta Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Okey! Da skal jeg prøve det Det kan nok hende de er for trøtte på kvelden, og så får hun jo en god grøtporsjon til kvelds. Det kan rett og slett hende at det ikke er plass til mer i den lille magen dems
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå