Sjokoholikern Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 fant noen inne på navnelapper.no... og der får jeg valget om 75 strykelapper og 75 klistremerker, eller 120 strykelapper og ingen klistremerker. Hva bør jeg velge? Hva trenger jeg klistremerker til foruten matboksen?
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Bare klistrelapper. Man blir utrolig fort lei av å stryke. Bruker bare tusj jeg. Klistrelapper bruker jeg til alt mulig, bøker, ski, staver, leker, osv.....
Gjest Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Her har vi begge deler, og er fornøyd med det... Klistremerkene kan brukes til så mangt... Jeg har nå merket regndressene til jentene mine med klistremerker... Ellers alt som merkes kan...
Sjokoholikern Skrevet 20. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. august 2007 da tror jeg jeg tar en mix... =)
elinmamma Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 1 stk svart sprittusj! For det første er det så drit kjedelig å stryke på alle lappene og for det andre detter de av etter 3 vask og da må du enten stryke mere eller livel bruke en tusj... De fleste barneklær nå har navnelapper isydd, bare til å skrive på.
Fire småtroll Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 Anbefaler virkelig å kjøpe en tøymerketusj på bokhandelen i tillegg.. Veldig raskt og greit å skrive forbokstavene til ungene i alt fra sokker og vanter til gensere og joggebukser, så får du det alltid igjen.. Å dra fram strykegjernet for hvert eneste plagg gjør ihvertfall ikke jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå