SuperGlad Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 dette er 3 gangen på 3 uker jeg har vært innom for å bestille søskenvogn! først skulle de ringe meg dagen etter for å være sikker på at jeg fikk bestilt alt jeg skulle ha..... de ringte IKKE! var innom i forrige uke å da tok de bestillingen å skulle bestille fra leverandøren dagen etter..... Var innom i dag for å sjekke om de hadde bestilt vogna.... men NEI!!!!!!!!!! de skulle bestille den i morgen da (!) å jeg gikk innom barnas beste bare for å sjekke om det var mulig å unngå å bestille vogna gjennom barnas hus, men de hadde dessverre ikke den vogna å kunne ikke bestille den. Så da blir det til at jeg må kjøpe vogn der.... argh!!!!!!!
WP-TLogPeanut Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Endelig noen som er enig med meg i å mislike barnas hus Håpe dem får rota inn derre bestillinga snart noa
lille je Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Jeg har bare sklisokker å klage på, men jeg hiver meg på anti-barnas-hus jeg og:)
EnJente_m_EnJente Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Wow dette kom som et sjokk på meg, faktisk så kjøpte jeg vogn der forrige uke, og jeg har ALDRI opplevd bedre service. Jeg opplever babyshop som ofte snerpete. Kommer jo an på hvem man går til uansett butikk da, eller hvem man møter på. Jeg var såpass imponert over kundebehandlingen deres på barnas hus på alna, at jeg skrev en mail og roste de. Nå har jeg ikke fått vognen enda...så kanskje jeg driter meg ut ! Men de sa den skulle bestilles og komme til torsdag denne uken. Kanskje jeg bør ringe og sjekke at den faktisk er bestilt ! ? Var dette en vogn de hadde inne ? Eller var det en vogn du gjerne ville bestille "utenom" sortimentet ? Min var i sortimentet !!!! Ble nervøs jeg nå...
SuperGlad Skrevet 20. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. august 2007 vel, ellers har jeg bare gode erfaringer med barnas hus, fått kjempeservice der, men det kommer vel ann på hvem man får hjelp hos. Denne gangen virker det faktisk som om alle som har vært på jobb den siste mnd er idioter!
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 Gjelder dette Barnas Hus på Alna, SuperGlad? Jeg har nemlig fått verdens beste service der før og jeg ble super imponert over måten de behandlet oss som kunder på. De monterte vognene i butikken og brukte god tid på oss. Synd ikke alle er like heldige!
SuperGlad Skrevet 20. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. august 2007 nei det er i Trondheim! har alltid vært kjempefornøyd med butikken, men akkurat på dette, når vi skal bruke 7000-8000 på en vogn så hadde jeg regnet med de skulle vise god service! + at jeg stod der med DEN megamagen å sa jeg håpet det gikk fort... men neida......
Sessa ruger igjen... Skrevet 20. august 2007 #8 Skrevet 20. august 2007 Jeg har veeeldig god erfaring med barnas hus egentlig, den i sandvika altså. Var der så ofte i en periode at de kjente meg igjen og da fikk jeg enda bedre service. Jobber i butikk selv så er veldig sensitiv for om jeg blir behandlet bra eller dårlig. Har hatt trøbbel med to ting, bæresele og trille, men har blitt behandlet veldig bra i begge situasjoner og det har vært leverandørenes feil, så da kan ikke betjeningen klandres. Å, ikke få til å bestille en vogn, det er noe ganske annet!! Det er dåååårlig!
EnJente_m_EnJente Skrevet 20. august 2007 #9 Skrevet 20. august 2007 huff skjønner deg godt jeg ! Vet du hva ? Send en mail og si AKKURAT det du føler ! Jeg gjorde dette på babyshop en gang, og tro meg servicen ble bedre og jeg fikk faktisk prisavslag ! Alna får jeg også SUPER service på, så reagerte på det !
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 20. august 2007 #10 Skrevet 20. august 2007 Kjipe greier det der, SuperGlad! Håper du får ordnet opp i dette nå da og at dette er et engangstilfelle. Det er ikke sånt tull man trenger nå rett før neste kommer. Lykke til med vogn og med fødsel:-)
Anne-B. Skrevet 20. august 2007 #11 Skrevet 20. august 2007 Så surt! Vi kjøpte vogn der, men de hadde den i butikken, så vi slapp å bestille.. er ellers veldig fornøyd med servicen der, eneste jeg kan sette fingeren på, er at da jeg kjøpte slynge, så glemte hun jeg snakka med å putte bruksanvisninga ned i pakken igjen. Men det var ikke verre enn at jeg tok med kvitteringa og sa at jeg ikke hadde fått den med, og da la de seg ganske så langflate, selv om jeg ikke syntes at det var riktig såå farlig. Men akkurat det der er dårlig, ja. Etter 3. gangen uten at de har gjort det de skulle, så bør de være veldig flaue! Du kan jo ta saken videre og snakke med den som er ansvarlig for avdelinga der. Det der er for dårlig, rett og slett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå