Gå til innhold

langt på vei når testen er positiv??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer veldig på hvor langt man må være på vei før testen blir positiv.

i følge u termin har jeg bare vært et par dager på vei når graviditetstesten viste positivt. trudde man var mer enn to uker vertfall

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trodde nå jeg var 4 uker på vei jeg da når jeg testet positivt..men ifølge ul-termin var jeg bare 2+6.. trodde man minst måtte være over 3 uker på vei..har hørt 4 også, men, men..;)

Da er du sikkert lengre på vei enn du tror da??

Skrevet

Det tar jo først ca to uker fra første dag av siste mens til man får eggløsning, og så tar det ca to nye uker før man venter mens, og det er jo gjerne rundt den tiden man kan teste positiv, altså når man er ca 4 uker på vei. Selv testet ikke jeg positiv før noen dager etter IKM så jeg var mer enn 4 uker på vei. Nå er dette basert på den sånn typist 28 dagers syklus med EL rundt dag 14.

Men så er det jo det med at sædcellene kan leve så så lenge, egget kan ligge i dvale etc. Akkurat de tilfellene kan jeg lite om, men å teste positivt når man er to dager på vei tror jeg ikke er mulig. Da er du jo ikke ferdig med mensen engang!

Skrevet

Jeg vet når egget løsnet..for da blødde jeg piiiitteliiiitt... Så ble nok befrultet den dagen eller dagen etterpå.. Så tipper nusket kommer om ett par uker jeg..hååååååper jeg:) Er ikke lei, men vil så gjerne treffe henne:D:D:D)<3<3<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...